Hiçbir zaman ilişkisi olmayacak bir kız olarak, yalnızlığın sebep olduğu duygusal açlıkla nasıl başa çıkabilirim hayatımda?

Yargılayıcı yorumlar yapmazsanız sevinirim.

Güncellemeler
1 ay
Fazla genelleme yapıyorsunuz işte, ilişkim olmayacak diyorsam kendimce geçerli sebeplerim var demek ki. Herkes sizin gibi sosyal, dışa dönük değil ki. İçine kapanık insanlar da var dünyada. Güzellik de bir işe yaramıyor.
Sadece soruma cevap istiyorum, neden olmasın ki, gibi yorumlar değil.
Evet, ilişkisi olmayacak birisi, duygusal boşluk hissetmemek için neler yapabilir?
Hiçbir zaman ilişkisi olmayacak bir kız olarak, yalnızlığın sebep olduğu duygusal açlıkla nasıl başa çıkabilirim hayatımda?
Cevapla