İşyerinde hoşlandığım çocukla kavga ettim, ağladım, bu tepkim normal mi?

Molaya yakın işleri kasaya al dediler o geldi elinde kürekle al dedi ben de kırmızı kasa aldım kafam karıştı bir an beyazın üzerine koyar gibi oldum o da tuttu bunu temiz kasanın üzerine koyuyorsun dedi ben de bırak diye bağırdım, çekiştirdim ikimiz de sen iyi misin dedi ondan sonra beyaz kasa almaya gittim. O hıçkırktan gitmişti bir de sana ne yaa diye bağırdım ağladım sonra. WC'de sonra yanıma geldi molada benim seninle sorunun yok, iş ikizi yapıp haftayı bitireceğiz dedi, kimsenin seninle problemi de yok dedi, tek yedim oturdum yine. Ağladığım için. Sevgilisi var diye ben seninle konuşmuyorum dedi açık açık yüzüme WP tam da engel atmış. İş yerinde bari rahat bırakmıyor beni, şef olacakmış hevesim var öyle bir dedi, bir şey demedim. Tm dedim gitti. Sizce bu tepkim normal mi?

İşyerinde hoşlandığım çocukla kavga ettim, ağladım, bu tepkim normal mi?
Cevapla