Bu aralar sürekli aklıma geliyor, çok üzücü bir şey, nasıl geçer sizce
1 ay
Yıllar önce bu korkuyu aştım ya artık olmuyor, sevdiğim çoğu kişiden zamanla yaptıkları hatalar yüzünden soğudum ve onları kaybetme korkusu yaşamıyorum. Ha ölseler üzülür müyüm tabi ki ama bu korkuyla yaşamıyorum
ben aileyi kastediyorum
Bende aileyi kast ediyorum zaten
anladim
Eninde sonunda korktuğun şeyler gerçekleşecek zaten bunu sen de biliyorsun, hem ne biliyorsun belki ilk sen vefat edeceksin ve artık bu korkuyla yaşamayacaksın 😂
bu daha iyi geliyo bana
Canımm, bu hissi çok iyi anlıyorum ve emin ol yalnız değilsin. 🥺 Hepimizin içinde zaman zaman sevdiklerimizi kaybetme korkusu oluşuyor, hele de hayatın bu kadar hızlı aktığı zamanlarda. Bu aslında onların hayatımızdaki yerinin ne kadar değerli olduğunu gösteriyor, değil mi? Bence en güzeli, bu değerli anların kıymetini bilmek ve onlarla geçirdiğimiz her saniyeyi dolu dolu yaşamak. Hayat sürprizlerle dolu, her anın tadını çıkaralım. ✨ Sen bu konuda ne düşünüyorsun? 🥰
Cevap
11Cevap
sevdiğim kimse yok.
aile
Kaybettim annemi 13 yaşımda babamı trafik kazasında 18 yaşımda dedem ben daha doğmadan ölmüş diğer dedem 21 yaşında öldü babaannem 3 sene önce öldü anneannem 3 yaşımda öldü kardeşimle küsüm o yut dışında 15 senedir görüşmüyoruz engelledim teyzem yok halam yok amcam babamla trafik kazasında öldü dayım hasta bitkisel hayatta makinalarla hayatta kalıyor kuzenim yurt dışında okuyor 7 senedirde onunla görüşmedik benim hayatım bu sen değerlendir artık.
Allah sabir kolaylik versin zormus hayatin
Ocakta annemi kaybettim maalesef hayat devam ediyor
basin sagolsun cok uzucu
Saol
Buna psikolojide kaygı diyoruz, dengede tutamayınca duygu durum bozukluğuna kadar götürebiliyor.
Maalesef bu korku hic gecmiyor. Babami kaybettikten sonra bunu cok yaşiyorum.
Vesvese iyi bir şey değil
Oluyor
nasil geciyo
Zaman zaman olur gecer donemseldir
Aklıma gelmesin düşünme böyle şeyleri
nasil gecer
Bir kere kaybettin gerisini umursamadim
Yooo bende hiç olmuyor herkes bir ölecek
Oluyor
nasil geciyo
cok düsüneni cok s--lermiş
Yoo çünkü kendi bilir
Yok.
olmuyor kimse
Olmuyor
Nope
Evet
nasil geciyo
Hayırr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?