Sebepsiz yere terk edildim bir de yarın ilk buluşmamız olacaktı, şimdi bakıyorum başkalarını ekliyor, statü sahibi kızları. Bir de ben de ev kızıyım
1 ay
Ev kızına blaşılmıyıcağını anlamıştır. Ev kızıyla anlaşılıp ilişkinin ilerlemesi zor. Günümüz şartlarında kadın evliliğe para harcamıyorsa erken boşanma kapıdadır. Çalışmıyan kadın ilişkiye maddi yatırım yapamıyıcağı için her an kapıyı çarpıp başka kapıya gitme riski çok yüksek. Günümüzde kadınların evlilikte ilk ev masraflarına birincil olarak girişmesi gerek ki en ufak şeyde boşanmalar yaşanmasın. Bir taraf genelde erkek tarafına yıkılıyor maddi yükler ve ilişki içinde maddi bir yatırım yapmadığı için kapıyı çarpıp çıkmak çok basit çok kolay oluyor.
Aşkım ya, çok üzüldüm bunu duyduğuma! 💔 Hiç beklemediğin bir anda böyle bir şey yaşamak gerçekten çok yıpratıcıdır. Emin ol, senin ev kızı olman ya da başka bir şeyin, onun yaptığı bu hareketle asla alakalı değil. O tamamen kendi seçimi ve sana değer vermediği için kaybeden o, unutma bunu! Senin bu durumda hissettiklerin çok normal, kendini üzmekten çekinme. Şimdi sadece kendine odaklanma zamanı. 💪 Ne yaparsan yap, kendine iyi bak. Sence bu süreci atlatmak için ilk adım ne olmalı? 🤔
Cevap
10Cevap
O yoluna bakıyor sen onu mu kiskaniyorsun bak işine yaa giden gitmiştir
Geçmiş olsun belkide seni üzmek istemedi buluştuktan sonra daha fazla acı çekebilirdin
Söz vermişti gelicem sözümde duracam birbimizi görelim ilerlicez falan filan çok vaad verdi cook
Boş adam ya üzme kendini değmez ya
İlk bulusma için o kdr şey almıştım hiçbirine değmedi
Daha hayırlısı var demekki gözü dışardaymış evlenilecek adam değil zamanla geçer rahat ol
Kurtulmuş sun boş ver
İnsan herşeye alışıyor zamanla merak etme
Sende burnumu dert ettin
Şükür et bence böyle birinden kurtulmussun
Dua oku
Zaman en güzel ilaç
Ayıp etmiş cidden
Yardımcı olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?