Aramalarıma mesajlarıma zamanında bakmayanlara kızıyorum sizce bu abartılı bir durum mu?

Ben de şöyle bir şey var, yüz yüze görüştüğüm, tanıdığım insanların mesajına maksimum, çalışıyorsan falan 5 saat falan geç bakıyorum, bir bakıyorum bir gün sonra mesajıma bakıyor, hatta bakmıyor bile. En sonunda diyorum ki senin vaktin değerliyse benim de vaktim değerli. Bunu diyorum, bana çok abartıyorsun falan diyorlar ama gerçek bu yani. Hani dünyayı yönetmiyorsun, böyle yapacaksan ben de senin mesajlarına bakmam falan, böyle düşünüyorum. Haksız mıyım ya
Aramalarıma mesajlarıma zamanında bakmayanlara kızıyorum sizce bu abartılı bir durum mu?
Cevapla