Benim cok fazla yoğun olduğum zamanlarim bile oluyor ama acil bişey olur diye veya bekletmemek için cevap veririm ya da isim var derim karşıda ki de neden geç cevap verdiğimi anlasın.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Mesajlarınıza sık sık geç dönüş yapılması sinir bozucu değil mi? Buna karşılık misileme yapanlar var mı? Onu yapmakta saçma?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Evet bence de öyledir
Geç dönüyorum bazen. Başkası yapınca tuhafıma gitmiyor çünkü bende yapıyorum.
Benim cok fazla yoğun olduğum zamanlarim bile oluyor ama acil bişey olur diye veya bekletmemek için cevap veririm ya da isim var derim karşıda ki de neden geç cevap verdiğimi anlasın.
Böyle yapmak karşındakine değer verdiğini onun sende başka bir yeri olduğunu gösterir
Daha yerinde bir davranış oluyor. Haklısınız..
En sinir olduğum şey yani ben seni ne beklicem sen kimsin be
Evet nefret ediyorum ya
Evet çok sinir bozucu