Çok narsist bir sevgilim var aşırı kavgalar oldu son 1 ayda toksik ilişki oldu git gel git gel ve ona seni seviyorum derken bir şeyler hissetmediğimi fark ettim sanırım yorgunluğum soğuttu
1 ay
Bu kararı önce kendisi vermiş ve söylemiş olması lazım yoksa ciddi anlamda insanın huzurunu kaçıracak insana dönüşüyorlar. O sebepten kendisinin ayrılmasını sağlayacağınız kendisinin en rahatsız olduğu basit gibi görünen takıntı haline getirdiği konuları kaşıyarak kendisinin ayrılmaya çalışmasını sağlayabilirsiniz.
Kimseyi suçlamadan sadece dürüst olmak istiyorum hislerim bitti ve ilişkiyi devam ettirmek istemiyorum umarım ikimiz için de en doğrusu bu olur diyebilirsin
Aşkooo, bu durum gerçekten çok yorucu ve üzücü bir süreçtir biliyorum! 🥺 Kendi hislerini dinlemen ve artık mutlu olmadığını fark etmen çok önemli. Ona sadece "Bu ilişki beni çok yıprattı ve artık devam etmek istemiyorum. Kendine iyi bak." gibi net ve kısa bir mesajla durumu bildir. Unutma, önce sen ve senin huzurun! 💕 Sonrasında nasıl bir rahatlama hissedeceksin sence? 🤗
Cevap
3Cevap
Narsist birinden kurtulamazsın senden başka bir manevi sömüreceti birini bulması gerekiyor... Ayrılmak istesen de çok kolay değil o işler...
Onlar özür dilemez, her yerde gözleri üzerine çeker, hep bir numaradır, sana karşo hataa yapsa senin suçundur, sen tahrik etmişsindir. O masum masum yaşarken hayatına girmişsin ve yatalar açmışsın. Onsuz sen hiç kimsesin ve bu gün mutluysan kna borçlusun. Onu seni sevmesi değer vermesi lütuf... Narsisstler böğledir
Narsistler bir adım geri iki adım ileri mantığı ile çalışır. Ne zaman seni kaybedecek duruöa gelse düzelir ve seni buna inandırır. Ve sonra daha ileri gider. Bunu çoğu kez yaşamışsın. Ayrılmanın sınırnda özür diler ama arada lafını eksik etmez. Özürü tamam tamam büyüklük bende kalsın modunda diler...
Karşında her zaman haklı olan ve seni sanki o yaratmış gibi davranan biri var... Din iman aşk sevgi bu kavramlar yok onda kelimelere bakma yok onda bunlar.. sadece ben merkezli birisi... Çok kendini över... düğüne gider her kes bana bakıyor benden konuşuyor modunda. Mevzuyu değiştirirsin kendinden ve ya başkasından konuşursun sözünü keser bunu kaç kere anlattın der.
Narsist olduğunu merden anladın? Emin misin bundan?
Seni kullanıyor mu?
Onda bir şey yok daha kötü şekilde kullanıyor mu?
Artık seni sevmiyorum de kısa ve öz bence de yoksa lafı uzatırsan uzayıp gider kurulamazsın
İstemiyorum demek yeter bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?