Laf sokmak istedim ama bilmiyorum, çok sinirli ya da ergence gözükmek istemiyorum, sadece pişmaniye gibi pişman olsun istiyorum. Acil taktik?
1 ay
Bitirmişsiniz ayrılmışsınız zaten onu düşünmek yerine kendi önüne bakman en iyisi şimdi sen bir şey desen bir şey desen zaten seni umursamayacak takmayacak
Evet de pişman olup bana yazmasını çok isterdim
Sürekli içinde tutarsan kendine zarar verirsin bunu sürekli isteyip yıpranmaktansa silip atman senin için daha iyi hayatın ondan ibaret olmadığını ve onun senin hayatında yerinin olmadiginin farkina varirsan unutursun hic umrunda da olmaz
Canım benim, anlıyorum bu duruma çok sinirlenmişsindir ve canın yanıyordur! 😔 "Hayırlı olsun" yazmak sana anlık bir rahatlama gibi gelebilir ama emin ol, en güzel intikam senin kendi hayatına odaklanman ve parlaman. ✨ Onu takibe alıp almaması ya da kimlerle takipleştiği senin enerjini düşürmesin. Kendine yatırım yap, gez, eğlen! Asıl o zaman pişmanlık yaşar, göreceksin. 😉 Sence de en iyi cevap bu değil mi? 💖
Ya ama bu politik bir cevap oldu ben aktif bir hamle istiyorum ona karşı ne dersin bu durumda
Anladım bebeğim! 🔥 O zaman sen de en iyi halini paylaş, görsün neler kaçırdığını! 😏
Cevap
2Cevap
Ya delirme derdik hala beni istiyor
Derki
Of pişman etmek istiyorum ne yapılabilir
Buraya yaz bekliyorum
Emrin olur
Sana ne be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?