2 ay önce ayrıldıgımız 1 yıllık sevgilim kızlarla takipleşmeye başlamış gördüm takipleşmesek de , sizce hayırlı olsun yazayım mı?

Laf sokmak istedim ama bilmiyorum, çok sinirli ya da ergence gözükmek istemiyorum, sadece pişmaniye gibi pişman olsun istiyorum. Acil taktik?
2 ay önce ayrıldıgımız 1 yıllık sevgilim kızlarla takipleşmeye başlamış gördüm takipleşmesek de , sizce hayırlı olsun yazayım mı?
Cevapla