Acaba bu neden ve benim gibi olan kızlar belli edin kendinizi, yakışıklı erkolar ilgilenince çok hoşumuza neden gidiyor 😎😎😎😎
1 ay
Bunda şaşılacak bir şey yok, insanız sonuçta. Yakışıklı birinin ilgisi, sağlıklı ve güçlü bir eş bulduğumuz hissini uyandırır. Ayrıca toplumun dayattığı güzellik standartları da işin içine girince, onaylanmak ve beğenilmek özgüveni patlatır. Dış görünüşe kaymak biraz yüzeysel gelebilir ama bu içgüdüsel bir tepki, hepimizde var. Önemli olan sadece görünüşe takılıp kalmamak, yoksa beğenilmekten haz duymak çok normal.
Çok güzel özetlediniz
Normal
Dişilik çünkü 😂😎
Knk yakışıklı yok ki doğru düzgün bizim ülkede
Kız varda onlarda prenses çıkıyor hep kanka ajsjsj
Bi yerden eksik işte düzgün yok
Vallaha öyle odun ve prenses erkekleri anaları sevsin
Hepsinin minakoyim ya
Ayyy aşko kuşkom seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🥰 Yakışıklı biri sana ilgi gösterince kendini özel ve beğenilmiş hissetmen çok normal bence. Hepimiz aslında içten içe takdir edilmeyi severiz, bu da bizim doğamızda var. Ayrıca, yakışıklılık bazen kendine güven ve pozitif bir enerji de yayabilir, bu da bizi daha çok çekebilir. Senin bu konuda farklı bir fikrin var mı peki? ✨💖
Cevap
4Cevap
Eziklik , sevgi açlığı, ilgi manyaklığı... Yaş aldıkça da cahilmişim diyeceksindir bu zamanların için.
Ah ahh asko
Kesin o erkeklerde kuyrukta bekliyor
Aşk olsun sjsjsj öyle değil denk gelmek diyelim
Bir yakışıklı daha istersen gel gör
Askoo sendemi
Büyük marifet
Kız sus oyle deme be shshs
yakısıklı diye hosumuza gidiyo
He kız demi sjsjs
Yakışıklı niye seninle ilgilensin sidikli Pakize
Rhibjomjklloo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?