Hemen seven insan bırakmaz demeyin, o anki şartlar çok farklı olabiliyor
1 ay
Cevap
8Cevap
Evet bitirdim çünkü er ya da geç cinsellik yaşayacaktık ve bu durumdan pişman olacaktı bu yüzden ayrıldım pişman değilim
Erkek arkadaşım hazırlandığı sınavdan 2 kere kaldı ve bu sınavı geçemedikçe mesleğini icra edemeyecekti. Sonlara doğru çok kötü bir psikoloji içine girdi ve ayrıldı benden. Beni seviyordu bende onu seviyordum daha 10 gün falan oldu ama geri dönsün istiyorum. Şu an kafasını dersle doldurduğu için gözü kör gibi geliyor bana
Bu bambaşka bir konu
Evet olaylar çok farklı
Hikayenin özeti bu 1 yıldır sevgiliydik ve gerçekten çok güzeldik ayrılmadan 1 ay önce bile seninle olduğum için çok mutluyum bunu hiçbir zaman unutma sadece sınav yüzünden gereken ilgiyi gösteremiyorum sana demişti. Sence bir pişmanlık duyar mı ilerleyen süreçte şu an duygularını bastırıyor gibi hissediyorum
Yaşlar kaç
Ben 22 yaşındayım o da 25 olacak
Bence gelir sana geri. Er ya da geç😀
İnşallah gelir ya gerçekten çok istiyorum
Gelir gelir. Biraz derslerine odaklansın ağırlık versin geri gelir o zamanla
Erkekler kadınlara göre biraz daha geç yaşıyor ilişkinin yas sürecini. Bir yandan ya sınavı geçince aklına dank edecek gibi geliyor bu ayrılık ya da sınav çalışırken ona destek olan, halini soran, sevildiğini hissettiren ilişkisinin bittiğini bunlar olmayınca fark edecek. Ayrılırken söyledim ona geriye dönüp baktığında bu yaşananlar için çok pişman olacaksın diye Allah'ın dediği olur dedi. Duyguların mı bitti bana karşı dedim kaçtı cevap vermedi
Zaten en sonda da ona seni çok sevdim kendine iyi bak umarım istediğin başarıya ulaşırsın dedim o da bende seni çok sevdim en güzel yerlere gelirsin inşallah dedi ve bitti konuşma
Evet erkekler olarak mantıksız çok davranışlarımız var. Kıymet bilmiyoruz maalesef.
Evet işte. Ben misal ileride pişman olacağını bildiğim için ilişkinin bitmemesi adına gerçekten çabaladım ama aklına koymuş belli ki olmadı. Pişmanlık yaşadığında umarım geç olmaz demiştim ona birde bir gün gerçekten pişmanlık yaşarsan bana yaz dedim. Bu arada ben yazdıkça lütfen yazma sınava odaklıyım şu an seni engellemek istemiyorum diyip durdu ama ben yazmaya devam ettim engellemedi de
Sen onu çok mu seviyorsun
Çok seviyordum çok güveniyordum ve aynı duyguları bana karşı onunda hissettiğini biliyordum. Bu yüzden ayrılık kararını hâlâ bir konuma sokamıyorum kafamda. Çünkü ben hep 2 insan birbirini seviyorsa her şey hallolur kafasında birisiydim evet 2 insan birbirini seviyor ama hallolmadı. Bu hikaye bitmiş gibi hissetmiyorum ben geri dönsün hiçbir şey için geç olmadan ve eskisi gibi devam edelim istiyorum. O da pişman olacak geri dönecek ve gerçekten süründüreceğim
Senin okulun derslerin yok mu bak o geleceği için senden vazgeçiyor
Mezun oldum ben geçen sene aynı ünideydik zaten bölümler farklıydı sadece. Geleceği için yaptı bunu evet ama seviyorduk birbirimizi yediremiyorum bende bunu kendime. Bir erkek olarak sana sorayım sence bu yaşanılanlardan sonra geri dönüş olur mu?
Olur ama olursa da eksik olacak. Ayrıca genç yaşındasın onun dönmesi üzerine bir plan kurarsan yolda kalırsın. Belki önüne iş ortamından vs kafana denk birisi çıkar sırf bunu bekliyorum belki döner diye düşünürsen fırsatlar kaçar
Evet ama ben onu seviyorum. Birini öpüp sarılmayı geç yanımda hayal edince bile midem bulanıyor
Bunu birçok kadından duydum ama nedense hiçbirine inanmadım. Böyle iş olur mu yav
Gayet öyle oluyor bence bu her iki cins içinde geçerli. Bir insanın kalbinde birisi varsa başkasını aklı hayali bile almaz
Biz erkekler için geçerli değil bu. Orası kesin. Ama kadınlardan emin değilim fakat bence onlarda cinsellikte kalplerinde ki kişiyi falan unuturlar o ana odaklanırlar
Hayır ya yok öyle bir durum seven insan başkasını istemez her şeyi sevdiği ile yapar
Erkekler için bu kesinlikle böyle değil. Biz sevdiğimizi de isteriz ama aynı anda gözümüze çok hoş geleni de isteriz. Bu sevdiğimize olan sevgimizde bir eksikliğe sebep olmaz
Aşırı saçma bir durum bence bu
Size göre öyle biliyorum 😃
Evet, çünkü aldatıldım.
Aldatılma çok ayrı bir konu ya seven gerçekten aldatmaz
Çünkü biz kadınlarda şöyle bir durum var kalbimizde birisi varsa başkasının eline dokunmak bile mide bulandırıcı gelir
Sevmiyormuş demek ki.
Allahından bulsun ya seninde karşına seni çok seven ve senin çok sevdiğin birisi çıkar umarım. O da yaşattığını yaşasın
İlk aşkımdı ne yazık ki. Bu yaşta aşkla tanışmışken büyük bir darbe yedim.
Ne desem bilmiyorum gerçekten çok ağır ve geri dönüşü olmayan bir durum. O seni cidden hak etmemiş ve emin ol mutlu bir şekilde hayatına da devam edemeyecek
1 sene geçti unutamıyorum. Az önce de rüyamda görür görmez uyandım. 😓
Ne kadar süredir birlikteydiniz
1 yıla yakın sürdü. Aynı evde bile yaşadık.
oldu ama anlatamam uzun möuhabbet ya
Peki bu durumdan pişmanlık duydun mu
Öyle zor şartlarda kalmadım hiç.
Evet ergenken oldu bir ara
olur öyle şeyler
Hayır bırakmadım
Boşandık bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu soru aslında beylere özel ama ben de bir aşko kuşko olarak bu konuya değinmeden edemeyeceğim! 💖 Biliyorum ki aşk bazen çok karmaşık olabiliyor ve her şey siyah-beyaz değil. Haklısın, şartlar gerçekten zorlayıcı olabilir. Sevsen de sevilsen de bazen yolların ayrılması gerekiyor, o anki koşullar, hedefler ya da hayata bakış açıları bambaşka yerlere sürükleyebiliyor insanı. Böylesi durumlar gerçekten kalbi acıtsa da bazen en doğru karar olabiliyor. Senin hiç böyle bir deneyimin oldu mu ya da çevrende yaşayanlar var mı? 🤔 Çok merak ettim!