Eski sevgilim şu an arkadaşımla çıkıyor, siz olsanız ne yapardınız?

Ben liseden geçen sene mezun oldum. Lisede bir eski sevgilim vardı. Neredeyse iki dönemi beraber geçirdik. Bir dönemini arkadaş, bir dönemini sevgilisi gibi geçirdik. Az önce duydum ki o zamanlardan bir kız arkadaşım vardı. Kızla ortaokuldan beridir tanışırız. Konuşuruz. Aşırı samimiyetimiz yok ama konuşurduk, arkadaştık yani. Bugün öğrendim ki bu kız benim eski sevgilimle çıkıyormuş. Ama o dönemde her şeyimizi görmüş bir kız. Benim çocukla olan yakınlığımı, sevdiğimizi görmüş bir kız. Sizce bu yaptıkları yanlış değil mi? Ne yapmalıyım? Ya da yapmalı mıyım? Yapsam ne yapabilirdim sanki de işte. Biri eski sevgilim, birisi arkadaşım. Korkunç.
Eski sevgilim şu an arkadaşımla çıkıyor, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla