Ben liseden geçen sene mezun oldum. Lisede bir eski sevgilim vardı. Neredeyse iki dönemi beraber geçirdik. Bir dönemini arkadaş, bir dönemini sevgilisi gibi geçirdik. Az önce duydum ki o zamanlardan bir kız arkadaşım vardı. Kızla ortaokuldan beridir tanışırız. Konuşuruz. Aşırı samimiyetimiz yok ama konuşurduk, arkadaştık yani. Bugün öğrendim ki bu kız benim eski sevgilimle çıkıyormuş. Ama o dönemde her şeyimizi görmüş bir kız. Benim çocukla olan yakınlığımı, sevdiğimizi görmüş bir kız. Sizce bu yaptıkları yanlış değil mi? Ne yapmalıyım? Ya da yapmalı mıyım? Yapsam ne yapabilirdim sanki de işte. Biri eski sevgilim, birisi arkadaşım. Korkunç.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer