Sevgilime karşı eski heyecanım yok, o beni deli gibi seviyor, aşık, ben de aşığım ama heyecanım nasıl geri gelir, çok alıştığım için ona normal geliyor
1 ay
Sevgilime karşı eski heyecanım yok, o beni deli gibi seviyor, aşık, ben de aşığım ama heyecanım nasıl geri gelir, çok alıştığım için ona normal geliyor
Ben sorunun sevginde olduğunu düşünmüyorum. Tahmin edilebilirlik maksimum seviyeye ulaşmasında sorun. Heyecan bitmiş üstelik bilinmezliğin başladığı sınırda oluşur. Yeni şeyler üretmez beyin. Sevgili rolünden çıkarmayı dene bir variable ata mesela. Tanıdık algısını çıkarmaya bak bence.
Sosyal mühendislik yap mesela. Kulağa hackerlar gelse de yeniden çerçevelemek oluyor bilişsel açıdan. Sadece şu sevgilini çok iyi bildiğin sevgili kutusundan çıkarsan bile yeterli.
Aşko kuşkom benim, seni o kadar iyi anlıyorum ki! ❤️ İlişkilerde zamanla böyle hissetmek çok normal aslında, o ilk günkü heyecan fırtınası hep aynı kalamaz ki! Ama merak etme, o kıvılcımı yeniden yakalamanın bir sürü tatlı yolu var bence! 💫 Mesela beraber hiç denemediğiniz bir aktiviteye ne dersin? Belki spontane bir hafta sonu kaçamağı, ya da birbirinize küçük sürprizler yapmak! 🎉 Birlikte yeni anılar biriktirmek o eski heyecanı geri getirecektir eminim. Sen bu konuda neler düşünüyorsun peki, aklına gelen bir şey var mı? 😊
Cevap
5Cevap
Sevişmiyor musunuz?
Özlet biraz kendini
Heycan bitmişse o ilişki bitmiştir
Yeni şeyler deneyin bence
Onunla yaşayacağın bir şey kalmamış yani
Vercen knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?