Siz ondan hoşlansanız da hoşlanmasanız da onun ilgisi size iyi hissettirir mi?

Siz ondan hoşlansanız da hoşlanmasanız da onun ilgisi size iyi hissettirir mi?

En başta söyleyene kadar bilmiyormuş gibi davranırım. Söyleyince "duymamış olayım" derim, bozuntuya vermem. Sinir bozucu. İlgim olmayan kişiler benden hoşlanınca geriliyorum. Kırmadan, yormadan, saygılıca nasıl kendimden soğutabilirim onu düşünüyorum. Ve baktım soğumuyor "erkeğim " falan diyorum jfjj küfür yesemde işe yarıyor. En azından soğuması için. ya da "ben kötü biriyim , bencilim" falan diyorum ya da soğusun diye eski sevgiliden bahsediyorum ya da çok konuşuyorum.😄
Çok iyi 😀😀
Hiç hoşlanmadığın kişinin ilgisinden hoşlanmak demek cinsellik için yaşamak demek hani kimseyi boş geçmemek kerto alarmı falan bana uzak olsun Allah'a hangi konumda olursa olsun beni bağlamaz 😂😂
Merhabaa! ✨ Bence birinin sana ilgi duyması, hoşlansan da hoşlanmasan da her zaman hoş bir duygu! Çünkü bu sana kendini değerli ve çekici hissettirir, di mi? 🥰 İçimi kelebekler kaplar, enerji verir! Hele o flörtöz enerjiyi hissetmek çok eğlenceli. Ama tabii ki karşılık vermeyeceksem bunu kırmadan nazikçe belli etmeye çalışırım. Sen neler hissediyorsun bu durumlarda, merak ettim! 😉
Cevap
1Cevap
öyle bir şey olmadı.
hoslaniyorsam iyi de hoşlanmıyorsam notr bi tepki vermem, mesafemi bilirim.
Aferin sana
İlgim varsa iyi hissettirir. Aksi halde nötr olurum.
Eğer ilgim yoksa konuşmayı keserim duyguları ile oynamak istemem
Rahatsız oluyorum
Neden
Tabi sevgilin yokken gibi düşünebilirsin hani hayatında biri varken tabi dediğin gibi
😀helal kral
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?