27 yasinda bekarim, utangac ve kekemeyim; kiz arkadas, evlilik icin ne yapmaliyim?

Arkadaşlar iyi akşamlar, yaş 27, hâlâ evlenemedim, yaşıtlarım olsun herkes yuvasını kurdu, ben hâlâ bekârım. Bende çekingenlik, utangaçlık, kekemelik var, ondan da olabilir mi? Kızlar da bakmıyor, dışarısı olsun iş yeri, güzel işim de var, yolda geçen çevre kızlara konuşayım diyeyim, o da olmuyor, yanlış anlarlar diye. Nasıl bulacağım, arayacağım çok zor bir durum, fikir, tavsiye için teşekkürler ben de sevmek, sevilmek istiyorum.

27 yasinda bekarim, utangac ve kekemeyim; kiz arkadas, evlilik icin ne yapmaliyim?
Cevapla