Arkadaşımla buluştuk 2 saat sadece nişanlısı, kaynanası ve takılan altınlardan bahsetti?

Oturduğumuz süre zarfında benim konuşma fırsatım max 10 dakikaydı.. geri kalan zamanda sadece ona takılan devasa altınlar, kaynanasının harika biri olduğu ve nişanlısının mükemmelliği ve zenginliğini konuştuk.. sizce bu normal mi? Bir daha görüşmeyi düşünmüyorum sizce doğru mu yaparım

Arkadaşımla buluştuk 2 saat sadece nişanlısı, kaynanası ve takılan altınlardan bahsetti?
Cevapla