Nişanlım deski sevgilisiyle buluşmuş ne yapayim simdi?

Ağustos sonunda dugunumuz olacak. Salon vs hepsi tamam. Davetiyeler tum akrabalara yollandı. simdi kendisi 2 haftadir ailesiyle birlikte yazlikta. En azindan bana oyle soyledi. Sonra tesadufen ailesinin yazlikta olmadigini ogrendim. Bunun cok yakin bir kiz arkadasi var onla bulustum iyice bir darladim blof yaptim biliyorum anlat vs diye. Uzun lafin kisasi simdi eski sevgilisiyle yazlikta kaliyorlarmis. Ben simdi ne yapayim? Yani bu kadar a. dilik yapilabiliyor mu gercekten? Bide 3 gunde bir falan ariyordu ben de ailesiyle vakit gecirsin diye ses etmiyordum. Gidip adami tartaklasam suçun buyugu bizimkinde. Bide sicilim bozulacak degmez diyorum. Millete ne diyecegiz onu dusunuyorum. Hersey ruya gibi geliyor basim donuyor dusununce. Arkadasi aramis haber vermis heralde cunku nisanlim olacak... beni arayip duruyor acmiyorum acsam ne diyecegimi bilmiyorum. Basina benzer bisey gelen var mi ne yapacagim?
Nişanlım deski sevgilisiyle buluşmuş ne yapayim simdi?
Cevapla