Arkadaşlarım izinsiz telefonumu alınca tepki verdim, şimdi trip atıyorlar, kim haklı sizce ne yapmalıyım?

Ben sınıfta yokken iki yakın arkadaşım benden habersiz telefonumu aldılar bir şeye bakmak için. Ben bunu görünce sinirlendim, sesim biraz yüksek çıktı, dedim ki "kanka niye habersiz telefonumu alıyorsunuz keşke izin alsaydınız" falan dedim. O arkadaşım da "tamam kanka ver telefonu geri" dedi, kırıldı bana. Şimdi ikisi bana tripli, yüzüme bakmıyorlar. Sizce haklı olan taraf kim, sınıfta yalnız kaldım gibi. Sizce yanıma geri gelirler mi, ne yapmalıyım
Arkadaşlarım izinsiz telefonumu alınca tepki verdim, şimdi trip atıyorlar, kim haklı sizce ne yapmalıyım?
Cevapla