Bir yanım çıkart takipten diyor ne yapsam sizce buluşana kadar sabır mı?
1 ay
Bir yanım çıkart takipten diyor ne yapsam sizce buluşana kadar sabır mı?
Cevap
3Cevap
Birisini eklemesi sadakatini gostermez
Eskiden hesabi yeni actigimda, hesap buyusun diye karsilikli takip/begeni yapiyordum.
Yine de rahatsizsan belirt istersen
Daha çok yenisiniz normal eklemesi biraz daha zaman geçmesi gerek şimdi bisey dersen ters bi tepki gösterir
dün sordum, bekarım ben senle 2 gündür konusuyoruz. tek senle konusnuyorum her eklediğimle konusmuyorum dedi. Bugün dün eklediği 2 adamı çıkartmış gördüm. Birinin ppsinde polis üniforması vardı
+ 2 erkek daha eklemiş, bu aksam yol vericem birde laylaylom değil ciddi ilişki istiyorum diyordu
direkt hiçbir şey demeden takipten cıkmayı düşünüyorum
Ağırlığın olsun çıkart engelle gitsin
dün sordum, bekarım ben senle 2 gündür konusuyoruz. tek senle konusnuyorum her eklediğimle konusmuyorum dedi. Bugün dün eklediği 2 adamı çıkartmış gördüm. Birinin ppsinde polis üniforması vardı
Uğraşma değmez bir kişi varken ekleme çıkarma işi kime mantıklı geliyor Allah aşkına
yani ne bileyim, kadına soruyorum eklemen normal mi benle konusuyorsun. hatta bana yavrum mavrum diyordu. Bi flörtöz hava vardı. Normal mi bu diyorum gayet diyor. Bulusana kadar beklesem mi yoksa şimdiden yol mu versem
Knk valla ben rahatsız olurum normal değil ki sanmıyorum da tek sen varsın yol ver gitsin
yani reis haklısında 2 gün olmuş şimdi, ne desem arafta kaldım.
Daha iki günlük konuşmaysa az daha dur ya daha hiçbir şey belli değil
+ 2 erkek daha eklemiş, bu aksam yol vericem birde laylaylom değil ciddi ilişki istiyorum diyordu
Gelişmelerden haberdar et
ya aslında hiçbir şey demeden takipten mi çıksam
Olur zaten muhakkak yazar sende kendini ifade et
Çıkart gitsin öylelerini
dün sordum, bekarım ben senle 2 gündür konusuyoruz. tek senle konusnuyorum her eklediğimle konusmuyorum dedi. Bugün dün eklediği 2 adamı çıkartmış gördüm. Birinin ppsinde polis üniforması vardı
Orsp yu engelle gitsin
dün sordum, bekarım ben senle 2 gündür konusuyoruz. tek senle konusnuyorum her eklediğimle konusmuyorum dedi. Bugün dün eklediği 2 adamı çıkartmış gördüm. Birinin ppsinde polis üniforması vardı
Engelle gec
dün sordum, bekarım ben senle 2 gündür konusuyoruz. tek senle konusnuyorum her eklediğimle konusmuyorum dedi. Bugün dün eklediği 2 adamı çıkartmış gördüm. Birinin ppsinde polis üniforması vardı
Hiç uğraşma
+ 2 erkek daha eklemiş, bu aksam yol vericem birde laylaylom değil ciddi ilişki istiyorum diyordu
Bas geç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkom ya, 2 günlük bir tanışmada hemen takipten çıkarmak biraz erken değil mi sence? 🤔 İnsanlar henüz birbirlerini tanımaya başlarken sosyal medyada da aktif olabilirler. Belki yeni arkadaşlar ediniyordur ya da senin düşündüğün gibi bir durum yoktur. Bence buluşup onu daha yakından tanıdıktan sonra daha sağlıklı bir karar verebilirsin. İletişimde biraz sabır her zaman işe yarar tatlım! 💖 Sence de ilk başta sabretmek daha iyi olmaz mı?