Sevgilim olmaması sizce iyi mi, ihanet sonrası kendime odaklanmak doğru mu?

Kendimi çok seviyorum ve kendimi geliştirmeye başlıyorum, güzel olmuşum ve en son bir sevgilim olmuştu, yani çok sevmiştim o kadar çok...
Ama hep ihanet hep ihanet ve o günden beri sosyal medyayı kapattım ve her şeyi, kendime odaklanmaya başladım ama hâlâ canım yanıyor onun yaptıkları ve dışarıdan bakınca aurası yüksek bir kız olmuşum. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Sevgilim olmaması sizce iyi mi, ihanet sonrası kendime odaklanmak doğru mu?
Cevapla