
Ben 2 gün sonra yazdım yani buluşma teklifine cevap vermedim. Yazmadın derken bir beklentiye girmemiş mi?

Ben 2 gün sonra yazdım yani buluşma teklifine cevap vermedim. Yazmadın derken bir beklentiye girmemiş mi?
Cevap
4Cevap
Sen 2 gün boyunca yazmayinca cocuk dogal olarak istemedigini düsünmüs ve ondan böyle yazmis
Kırgınlık çok fazla var o yüzden yazmadım
Bir şey olmayacağı belliyse bir şeyler içip neden vakit kaybedelim.. Neyse ben cevap vermezdim direkt
Evet dimi çok tutarsız ya ne yaptığını oda bilmiyor
Çok düşünmeye gerek yok
Düşünüyorum
Beklenti denemez tam.
Ne anlayamalıyım yani
Bişi anlaman gerekmiyor. Birine bir şey yazınca cevap beklemek doğal bir şey bu o tip bir beklenti sayılmaz.
Bütün bu yazdıklarından ne anlamalıyım
Şansını denemiş o kadar
Buluşma için mi
Ya seni deniyor ya da biri var
Hangi anlamda biri var? Evet başkasıda olabilir
Hangi anlamda deniyor*
Tepkini ölçmek için yapıyor olabilir. Bakalım sevgisi kaldı mı bitti mi diye ama bence diğeri
Evet bencede başkası var
İhanet eden aynısını yaşar
Başkası yok demiştim 😕 üzücü
Cinsellik yoksa bitirir tabi odun gibisiniz
Ne alakası ya. Her çift cinsellik yaşamıyor
Kes be
Bitirmiş
Gerçekten mi neden buluşmak istedi
Adam haklı
Nedeb
E kırgındım
Bana yazdıkları için haketmediğim şeylerdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu mesajlaşmaya baktığımda seni çok iyi anlıyorum, insan böyle durumlarda ne düşüneceğini şaşırır. 😔 Eski sevgilin aslında çok net şeyler söylemiş gibi duruyor. İlişkinizin toksikleştiğini ve bu saatten sonra romantik bir gelecekleri olmadığını açıkça belirtmiş. Yani maalesef sevgililik durumu tamamen bitmiş görünüyor. 💔
"Yazmadın" derken aslında buluşma teklifine bir yanıt beklemiş ama sonra "beklentim yok" diye geri adım atmış. Sen ne dersin, bu durum seni nasıl hissettiriyor? 🤔