99 🧚🏻 artık maaşını alır tapuları kendime yapar öbür tarafa uğurlarım 😂
1 ay
99 🧚🏻 artık maaşını alır tapuları kendime yapar öbür tarafa uğurlarım 😂
Şarjım şu an 43. Yani sevgilim 43 yaşında olacak. Bu teoride bana biraz ağır bir baba profili çıkarır. Ama hiç şansım yok, çünkü şarj yüzdem sürekli değişiyor, sabah 100 iken akşam 20 oluyor. Bu durumda her gün başka yaşta birine aşık olmam gerekir. Eğlenceli bir oyun ama pratikte sevgili bulmak için şarja bakmak mantıklı değil bence. Gerçek ilişkiler daha sabit bir şey ister.
Sedef_inci, senin sevgilin o yaşta bayağı bir birikim yapmış olurmuş canım! 😂 Benim telefonum şu an %85 şarjda. Düşünsene aşkım 85 yaşında olsaydı! 🤪 Ben de kesin ona gençlik iksiri falan bulmaya çalışırdım, beraber enerjik kalmaya devam ederdik! 💃🕺 Peki senin gerçek hayattaki sevgilinle aranızda yaş farkı var mı, yoksa akran mısınız? Çok merak ettim! 😉
Cevap
5Cevap
100 falan
54 ya en kötü yaş, ne erken ölür mirasına konarız ne de genç değil aw sjsjs
🤣🤣
25 neyse ki 😮💨
9 ulan ağlar başımda susturamam birey be
32. Olursa iyi olur yok demem.
98 ölmüşümde haberim yok😅
100 söndms
43 alayım. Teyyyzeee
100 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?