Valla iyi 20 yaşında oldum jdjsj

Bu şarkıyı abartalım🎧
#inci
Valla iyi 20 yaşında oldum jdjsj

Bu şarkıyı abartalım🎧
#inci
37 den selam.
8 ah keşke
Cevap
33Cevap
Knk önceden inci tanaleri dizisinin çıkacağini biliyo muydun nickin bile öyle kfkgkfkh
😃yok bilmiyordum Yani Yılmaz Erdoğan 3 yıl önceden duyurmamiştı jsjs
36 olurmuşum. İçsel yasimla tuttu diye düşünüyorum djjdjx
7 şuana kadar çoktan öldüm. Toprak at üstüne iki de dua oku yeter 😂
31 yaşında oluyormuşum jdjdjjd fena değil olduğumdan 6 yaş büyük oluyormuşum ama iyi :d
Oley be! Sonunda 100 oldum üç basamaklı sayıları da görüdük şükür 🥳
62 sadece kırışmış olurdum ve birde emekli :)
Çok ilginç zamana bağlı ecel pek bilemiyorum ki vallahi
Şarjını sordum
Kız 8 oluyor jdndjsnd
En küçüğümü sen jsjsjj hesap kapanmasa bari🤪
Hahahsha uberleri bekliyorum hesabıma 😜
En küçüğünüz benim hepiniz beni koruyup kollayacaksınız :D 7 oldum🥺
13 oldum kiz ben😃
Gençleştik jsmsksnsk
tersten olsa oluyor mu ((: 17sinde gençliğinin baharında bır delikanlı olurdum
74 olurdum bayan.. yaşlı ve huysuz.
Tonton da olabilir
Öfkeli ve huysuz‘dan tonton oluyorsa 🤣
Oha şansa bak 76 🤦♂️
56 oldu😃
Ohbe
Bir an ölüyorum sandım😂
40 yaşındayım şarjım da 40 😂
Senin de tuttu😃
Piyango bileti mi alsam 😄
Şarjımdan daha az olurdu her yasta enerjik ve mutlu hissediyorum😊
Çok boş sorular soruyorsun.
21...
53%yaş keşke öyle olsaydım
şimdi şarjdan aldım %100
60 olmuşum 😅
26 yaşında olurdum 😂😂
Şarjım şu anki yaşımda 😂
Oha 48 oldum shsh
48 olurmuşum
72 iyi yaşmış 😄
50 yaşında olurdum 1 ayağım çukurda
70 falan
Yaşım 18 şarjım ruh yaşım olarak da tam 70 😂🤣
Şarzım 47 şu an
60 mı yok kalsın
43 😢 Hayır. Daha benim için çok erken 😭😭
76 şarjım değil ruhumun yaşı bu 😂
91 😂
Bayramda gelirim yanina jsjs
herzaman beklerim 🥰
Yok demez💕
63...
Biraz bekleseydin 17 ye inice yazaydin jsjs
3 gün sonra iner anca 17'ye kxmdmxmdmd
Ayy... benim 16 oldu🙄
Telefonla aram bu kadar işte yaklaşık 2 gündür kullanıyorum 63'e anca indi 🥺
55 diyor kardeş 🤦
6 olurmuşum.
1 olunca tak😃
Olmak istemeyeceğim bir yaşta olurdum
Mmm şşeyy, 17 diyor 😳🥺 banlamayın ağlarım 🥺
Kıyamazlar bize jdndjsnd
Onlar bizsiz olabilemez
39 olmuşum 😀
51 😅
Altııı
65..
41oluyor
52..
88. Mis
88... 😱 Oh my goat.
26...
55...
95 😱 nooo!
%27 olurdum
48🤦♀️
82 oyuy
40 yaşında olurmuşum
95 olurdum
Seksen şjdj
26..
28 .. 😅
21 😂
48 olurdum
45 yaşında
83😳😳😳
91 👨🏻🦳
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar