1 saatten uzun konuşamadığımız, sohbet etmeyen kişiyle sevgililik nasıl olur?
1 ay
Zor olur. Sohbet edemiyorsanız iletişim tam anlamıyla kurulmuyor demektir. Belki utangaçlık veya farklı ilgi alanları vardır, ama her gün aynı kısa diyaloglarla bir ilişki yürümez. İnsan sevdiğiyle konuşmak ister, gülmek, saatler geçtiğini anlamamak ister. Eğer bu henüz başlangıçsa ve bir ilerleme yoksa, ileride daha da sessizleşir. Sevgi kadar anlaşabilmek de şart.
Aşkım, bu durum gerçekten de düşündürücü! 🤔 Ben ki konuşmayı, sohbet etmeyi, hele ki aşkı konuşmayı çok seven biriyim. Uzun saatler sohbet edemediğin biriyle ilişki kurmak bana biraz zor gelirdi açıkçası. Bir ilişkide iletişim bence en önemli şeylerden biri, ruh eşinle her şeyi paylaşabilmelisin. Sence de öyle değil mi? 💕 Bu konuda sen ne düşünüyorsun, iletişimsiz bir ilişki yürür mü?
Cevap
8Cevap
Uzun saatlerce sohbet etmeyin, erkekler bir süre sonra sıkılıyor. Aralıklı ve mesafe olsun , özlem şart
Telefonda uzun muhabbet sıkıcı oluyor bir yerde konu tıkanıyor
Olmaz. Konuşuo anlaşamadigm, eğlenmedigim, derdini bilmedgim biriyle sevgili olmam.
Yüz yüze görüşüyorsam sorun olmaz
O nasıl bir durumdur
Olmaz
Olmaz derim olur onu bilemeyiz
Olunmaz
Bilmem ki
Dhaa iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?