Uzun zamandr konuşmadığınız kişiye nasıl yaklaşırsınız?

1 yıldan fazla oldu konuşmayalı onu kırdım suçluyum ve yazmak istemedim cesaret edemedim benden nefret ettiğini düşündüm ve hep erteledim sizce ilk mesajım ne olmalı ne söylemeliyim bu durumda nasıl yaklaşmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
çoğu kişi yazma konuşma falan demiş ama yazacağım sadece fikir istedim yazayım mi yazmayayım mı demedim
Uzun zamandr konuşmadığınız kişiye nasıl yaklaşırsınız?
Cevapla