+1 yılSen ona değer veriyor olabilirsin ama karşı taraf bırak değer vermeyi seni çoktan unutmuş bile ve onun umurunda değilsin ki 3. gündür mesajına bakma gereği duymamış.
16 Yorumla- +1 yıl
Aslında mesajıma bakmış ama ne diyeceğini bilememiş
- +1 yıl
Sanırım o yazdıklarımdan etkilenmiş ama ne diyeceğini bilememiş. Benimle tanışmak için açıktı ama ilk adımı benden mi bekliyordu anlayamadım
- +1 yıl
Ne diyeceğini bilememiş olabilir o yüzden görüldü atmış olabilir
- +1 yıl
Bende daha önce defalarca kez yaptım
- +1 yıl
Buna bir şey diyemicem ama bu durumu eğer tekrarlarsa emin ol sana değer verdiği falan yoktur onun
- +1 yıl
Ayrıca ne diyeceğini bilememiş olsa bile en azından "ne diyeceğimi bilemiyorum" vb. gibi bi şey yazmalı ya
En İyi Cevaplar
+1 yılDemekki onemsememis ben ilk okuldaki erkek sıra arkadaşıma kadar hatırlıyorum aşık değilim ama değerliydi iyi bir arkadaştı koskoca insanın 5 sene öncesiyle ilgili şeyleri unutması garip geldi birlikte cekildiginiz resim vs var mı varsa at
Yerinde olsam ne yapardım biliyor musun ben olsam yazmazdim ama diyelim senin için coook önemli son kez şansımı denerdim herşeyi yazardım içimi dokerdim uzun uzun en sonda da hala hatirlamadiysan rahatsız ediyorsam engelle beni senden cvb alana kadar yazmayacağım daha de ne kendini üz ne yor bu iyi fikir bence142 Yorumla- +1 yıl
Vaybe!
- +1 yıl
Aynısını yaptım ama daha yazmadım engelle beni diyecektim dün geç olduğu için vazgeçmiştim
- +1 yıl
Düşündüğüm şeylere yakın birşeyler yazarsa biri hemen sen yapacaktım aynısını yazdın
- +1 yıl
Beğen bari en iyi yorum falan secte xper kazanayım 🙃
- +1 yıl
İnşallah olur ya insanın kafasında yer etmesi kötü
- +1 yıl
Yaşın doğruysa benden büyüksün evlen gitsin sjsjsj
- +1 yıl
Puhahaha
- +1 yıl
En iyi yorum bile az kalır
- +1 yıl
Uzun yazdım ben normalde bikaç kez mesajlaştığımızda ben yazınca hemen cevap yazıyordu
- +1 yıl
Sonra hiç yazmadı ama engellemedi de beni
- +1 yıl
Yazıları buraya atsan sorun olur mu senin için merak ettimde
- +1 yıl
Çok tuhaf hissediyorum yazdıklarımı silip silmeme konusunda çok düşündüm
- +1 yıl
Yazılar olsa keşke ses atmıştım
- +1 yıl
Anladimm
- +1 yıl
Ama özetleyecek olursam, onunla ilokulda tanışmıştım ve ilokulda hayatımı değiştiren oydu. Herkes oyun oynarken ben bahçede oturup diğerlerini izliyordum. Bizim sınıfa yeni gelmişti o ve bir gün bahçede otururken ben "neden burada oturuyorsun? Bizimle oynasana" deyip elini uzatmıştı. İşte çok küçük olsamda aklımda kalmış bu. Ne kadar önemli benim için. Bunu anlatmıştım ve unutulması kolay olmayan birkaç tane anıyı anlatmıştım.
- +1 yıl
O sadece iyilik yapmaya çalışmış anladığım kadarıyla
- +1 yıl
Ona ilk yazdığım zaman nstagramını vermişti bana ama ben takip etmemiştim ilk onun beni takip etmesini istemiştim. İşte bana cevap yazmayınca istek attım dün ama görmemezlikten geliyor
- +1 yıl
Evet ama dediğim gibi benim için çok farklıydı belkide onunla yaşadığım diğer anılar bu şekilde oluşmuştu
- +1 yıl
5 yıl boyunca ne kadar çok istedim onunla karşılaşmayı ama zamanında telefonum yoktu onun numarasını bilmiyordum onu bulmam çok zor oldu ve neden öyle şeyler anlattım bilmiyorum. Herşeyi batırmış gibi hissediyorum ama neden beni engellemiyor o zaman. Yoksa engellemeye değecek kadar biri bile değil miyim. Çok saçmaladım gerçekten. Cümle bile kuramıyorum şu an
- +1 yıl
Ya unutmaya çalış ben önünüzü göremedim şahsen kız ugrasmamistir emin ol sosyal medya da çok aktifken yazanlar olurdu az konuşur sıkılırsam cvb vermezdim görüldü atardim
- +1 yıl
Nasıl unutayım. Görüldü atmak çok acıtıyor... WhatsAppta konuşuyordum onunla, instagramda bir guruba eklemişti -mahkeme gibi gurup- bir arkadaşı vardı onun oda beni tanıyordu, işte kız yazdı tanıyor musun falan dedi oda hiiç hatırlamıyorum yazmıştı. Biraz yargılandım orada. Neden yazıyorsun? niye biz? Seçilmiş kişi miyiz? Alınma ama -alın!- samimiyetimiz bile yok şu an. Falan filan o kızda arkadaşı yazdığı her mesaja kalp atıyor😐bende: hiç anlamı yok muydu geçirdiğimiz zamanların dedim. Tabiki anlamı vardı ana hatırlamıyoruz, hatırlamadığız şeyin nasıl anlamı olsun demişlerdi
- +1 yıl
Ne kadar değişik bir durum içetisindeyim şu an bir bilsen daha önce yaşamadım böyle bir şey resmen beynim durdu, midem bulanıyor
- +1 yıl
Oda kendince haklı
- +1 yıl
Bide instagramımı kimseye vermiyorum ben yani çoğu arkadaşlarım istemişti vermemiştim sonra zaten adımla açtığım için hesabı bulup takip etmişlerdi ben takipten çıkarmıştım demiştim işte takipçi falan arttırmak istemiyorum ve gt yapmam bazen hikaye paylaşıyorum ama çok fazla bir şey paylaşan biri değilim sizinle sohbet falan edebilirim ama görünürde takip ediyor gözükmeyin diyordum o yüzden takipçim yok denecek kadar az
- +1 yıl
O kız sorunca hemen verdim oda incelemiş hesabımı belkide arkadaşıyla beraber
- +1 yıl
Evet o kıza hak veriyorum ama neden engellemiyorki içim içimi yiyor
- +1 yıl
Fake sanmislardir
- +1 yıl
Biri dedi işte sevgilisi vardır sen onun ilgisini çekmiş bile olsan kendisini suçlu hisseder senin mesajına yazarsa ama engelleyemiyorda seni
- +1 yıl
Ama mahkeme salonunda bu kadar gerilmemiştim : /
- +1 yıl
Öyle sorguya çektiler ki çaprazlama sorgu resmen
- +1 yıl
Özgüvenim kırılmadı yok oldu resmen
- +1 yıl
Modemimde sıkıntı varda internetim kesiliyor arada sırada
- +1 yıl
Yaş kaç çocukça geliyor biraz
- +1 yıl
21
- +1 yıl
Biliyorum aslında öyle biri değilim sadece onu bulduğum için çok mutluydum ve son zamanlarda işlerim yürümüyor üniversiteyi bıraktım yurt dışına gidiyorum o yüzden bu kadar çabaladım, rezil oldum. Belkide yapmamalıydım
- +1 yıl
Buradada aşırı rahat davranıyorum bazen düşünmüyorum bile çocuk sanman tuhaf değil
- +1 yıl
Yardıma ihtiyacım olmasa hiç uğraşmam. Ama buradayım ve bekliyorum nerelerde yanlış yaptığımı öğrenmek istiyorum 🙏
- +1 yıl
Dün geç saatlerde yattım şu an başım ağrıyor erken saatte kalktığım için ama uyuyamıyorum
- +1 yıl
Yapacaklarını söyledim benden de bu kadar
- +1 yıl
Evet ilk başta hemde teşekkür ederim. Peki beni itici yapan veya tuhaf gösteren tarafımı kesin bilmek istiyorum kendimi düzeltmek istiyorum
- +1 yıl
Sorularıma bakarsan belki görürsün o soruyu. Ben ego falan yapmıyorum ama çok yakışıklıyım. Yani insanlar bunu söylüyor ve bazıları davranışlarıyla, gözleriyle belli ediyor. Görünüşümün nasıl olup olmadığu beni ilgilendirmiyor belki çirkin olsam böyle düşünemem. Benim kötü bir tarafım var hiçbir zaman kurtulamıyorum yakın arkadaşlarım veya beni tanıyan birileri tarafından eleştirilmekten, gün geçtikçe özgüvenim yok oluyor. Kendimi çok yorgun hissediyorum ve artık bir şeyi yapmadan önce 10 defa düşünüyorum yapamıyorum çoğu zaman o şeyi, üstünde defalarca düşündüğüm şeyi. olmuyor bulamıyorum çaresini. Çok zeki biriyim 2 yabancı dil biliyorum 2-3 öğreniyorum. Duygu dışındaki herşeye hızlı çözümler buluyorum. Matematik, hesap işlerim çok iyi ama artık hiçbir değerim yokmuş gibi hissediyorum. Hiçbir yerde fotoğrafımı falan paylaşmıyorum ama acaba bir hesap açıp herşeyimi güzelliğime mi versem göstersem mi onu herkese bir yerden ilgi kazanmaya mı çalışsam diyorum ama çok seçici biriyim kahretsin! Farklı biri olmaktansa ölmeyi tercih ederim. En çok korktuğum şeyler başıma geliyor. Ahh umarım olmaz dediğim her şey oluyor kahretsin ya!
- +1 yıl
Nasıl bulacağım doğruyu kimden yardım istemeliyim?
+1 yılHm anladım
Normal konuş bence
Senin için değerli diyosun ve birşeyler hatırlıyorsun ve o hiçbişey hatırlamıyorsa demek sen onun için normal bir arkadaşsın156 Yorumla- +1 yıl
Normal konuşma nasıl oluyor
- +1 yıl
Arkadaş olarak
- +1 yıl
Yani uzun zamandan beri konuşmadığın birinden bahsediyorum
- +1 yıl
Evet anladım sizi
- +1 yıl
Yeni bir insanla tanışırken nasıl konuşursan öyle konuş bence
Hem değişmiş te olabilir - +1 yıl
Yani biraz örnek versen diyeceğimde neyse artık geç oldu
- +1 yıl
Normal konuşmaya çalıştım ama olmadı
- +1 yıl
Yeni birisiyle tanıştığında nasıl konuşursun ki?
- +1 yıl
Neyde önemli değil : / hatılayınca moralim bozuldu yeni birisini falan istemiyorum
- +1 yıl
Mesela
Merhaba
Nasılsınız
Nasıl gidiyo
falan
Sonra artık
Beni hatırlıyonmı falan diyebilirsin de
- +1 yıl
Hatırlamıyorum yazarsa
- +1 yıl
Neyse hayır önemli değil
- +1 yıl
Yardımcı olmak isterdim
Ama geç oldu dediniz
Kusura bakmayın - +1 yıl
Teşekkür ederim 🥺sen kusura bakma hatırladıkça moralim bozuluyor
- +1 yıl
Genelde insan ilişkilerinde iyiyim ama yeni birileriyle mesajlaşmayı ben yapamıyorum
- +1 yıl
Anladım
- +1 yıl
Aslında son sorularımda bahsettiğim şeyler görüntülü aramalarda, sesli aramalarda veya mesajlarda yaşadığım şeylerdi
- +1 yıl
Konuştunuz yani?
- +1 yıl
Evet ben yazdım "beni neden engellemiyorsun" yazdım
- +1 yıl
Ee ne dedi
- +1 yıl
Sonra hemen cevap yazınca ard arda birkaç tane soru yazdım
- +1 yıl
Eeeee
- +1 yıl
Konuşarak bir yere gelmeyiz dedi
- +1 yıl
Siz hiç buluştunuzmu
- +1 yıl
Ondan önce beni neden engellemiyorsun yazdığımda ne diyeceğimi bilmiyorum dedi
- +1 yıl
O öyle yazınca o zaman görüşelim olmaz mı dedim
- +1 yıl
Hayır ben görüşmek istemiyorum yazdı
- +1 yıl
Ne dedi peki
- +1 yıl
Hmm anladıım
Kötü olmuş ya - +1 yıl
Ne demeye çalışıyordu
- +1 yıl
Ondan sonra tekrar yazmıştım bu sefer merhaba ile başladım hemen cevap yazdı
- +1 yıl
Bir şeyi merak ediyorum demiştim hemen neyi merak ediyorsun dedi
- +1 yıl
Kızın konuşma tavrı biraz değişik gibi geldi bana
- +1 yıl
Neyse sonu gene tuhaf oldu yazdıklarımı okuyunca kendimi eksik hissediyorum yüz yüze görüşseydik benim hakkımda öyle düşünmezdi
- +1 yıl
Sanırım hala beni wp den engellememiş
- +1 yıl
Bence unut gitsin
Hakketmiyor - +1 yıl
Ama instagramda isteğimi kabul etmedi ve wp de profil fotoğrafını kaldırdı
- +1 yıl
Ve instagramdan engellemiş sanırım
- +1 yıl
Bence artık ümidini kes melisin kardeşim
Hakketmiyor - +1 yıl
Evet değişik değilde karmaşık geldi bana aslında ilk başta telefondan konuşmuştum sesini duydum gayet iyi geliyordu sonradan yaptığı davranışlar çelişkili
- +1 yıl
Sanırım beni istemiyor ama aynı zamanda silmek istemiyor : / bu canımı daha çok acıtıyor. Beni engellemeyip ben yazdığımda en geç 10 dk içinde cevap yazması onu unutmamama neden oluyor :(
- +1 yıl
Hmm anladım sizi
Kötü oldu yaa
Üzüldüm - +1 yıl
Onun içindeki sıcaklık beni gülümsetiyordu bazen anlatacağı kimsesi yokmuş gibi bana açılması kendimi ona yakın hissettiriyordu. Nasıl desem normalde bu davranışlarından sonra öyle hissetmemem lazım ama nedense hala belkide değişik birilerine denk gelmiştir benim değiştiğimi falan düşünüyordur diye düşünüyorum
- +1 yıl
Olabilir aslında
- +1 yıl
Genede önyargının benim hayatımda yeri yok kimseyi bu yüzden affetmem ama nedense onu affetmek istiyorum :'( hani ne bileyim içindeki duygularını hissettiğimde, bana saf bakışlarını gördüğümde, sevecen gülüşlerini duyduğumda hiç kaybolmasın istiyordum onları herkeslerden korumak istiyordum ve birisinin onun canını acıtmış olduğunu hissediyorum ama genede böyle umutsuz bakması ve benimde öyle olduğumu düşünmesi kötü hissettiriyor :(
- +1 yıl
Haklısın
Hemde çok haklısın - +1 yıl
Haklı olmak iyi hissettirmiyor o beni belki bu kadar düşünmüyor bile : /
- +1 yıl
Ama beni tanısa düşünür 🥺
- +1 yıl
Belki senin bilmediğin bişey olmuştur
- +1 yıl
Büyük ihtimalle aslında bildiğim bir şeyde var...
- +1 yıl
Ne gibi
- +1 yıl
Onu tanıdığım zamandan bir kız vardı çok şımarıktı şimdi onlar çok iyi knk olmuşlar hiç düşünmezdim o ikisinin arkadaş olmasını
- +1 yıl
"Arkadaşının kimin olduğunu söyle kim olduğunu söylim"
Demişler - +1 yıl
İnstagramda beni onunla olan gurubuna eklemişti (o kadar yakın davranıyordu yani) ama o kız bende hatırlamıyorum seni aramızda samimiyet yok neden bizimle konuşuyorsun falan demişti. Sonra işte ne desemki...
- +1 yıl
Öylede o söz ama onu 5 veya daha fazla kişiye bakarak anlayabilirsin diyorlar
- +1 yıl
Ondan da olabilir aslında
Normal konuş kendin ol
138 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani? yazdıklarıma cevap yazmadı. Ne yapmalıyım aramalıy mıyım?
- +1 yıl
Off be :( çok içim acıyor
- +1 yıl
Çocukluktan tanıyordum onu ve o gidince ağlamıştım çocukken. Şimdi çocukça geliyor ama onun sesini tekrar duyduğumda farklı hissettim ve kibarlığı beni etkiledi.
- +1 yıl
Öylece bırakmalı mıyım yani umursamamasının bir bahanesi olamaz mı
- +1 yıl
Üzüldüm zaten ama merak ediyorum burada benim hatam neydi? İtici mi geldim? Yoksa korkutucu muydum? Yoksa ezik mi? O yazmayınca instagramına istek attım ilk gün atmamıştım o ilk beni takip etsin istemiştim ama bilmiyorum neden saçmalıyorum
- +1 yıl
3 gün önce ona yazdım hemen anında cevap veriyordu sonra uzun mesaj gönderdim neden öyle yaptım bilmiyorum başka biri gibi davranıyorum ama yaptım işte geri dönmedi
- +1 yıl
Bence ilk başta ilgileniyordu ama -belkide uzun mesajım- birşeyim ona itici geldi birşeyi yanlış yaptım
- +1 yıl
Geç oldu işte, yazmadım ses attım bide
- +1 yıl
Off neden öyle yaptım o anda çok mantıklı geliyordu, dışarıdaydım ve offf
- +1 yıl
Sonra o cevap vermedi bende instagramına istek attım
- +1 yıl
Kabul etmedi daha ama sanırım görmemezlikten geliyor gibi çünkü anında yazıyordu ama kendimi anlatamıyorum neden öyle yaptımki o kadar uğraşıp zar zor bulmuştum neden herşeyi batırdım ki
- +1 yıl
Anlayamıyorum*
- +1 yıl
İnstagrama girmiş az önce baktım benim isteğimi kabul etmemiş
- +1 yıl
Beni neden engellemiyor?
- +1 yıl
Peki neden engellemiyor ve neden çok kibar
- +1 yıl
Ben yazınca hemen efendim diyordu ve anında soruyu cevaplıyordu
- +1 yıl
Daha önce böyle bir şey yaşamadım lütfen yardımcı ol. Acaba attığım mesajları silmeli miyim? Kendimi gay gibi hissediyorum şu an veya olgunlaşmamış çocuk gibi
- +1 yıl
Hayatta kimseye anlatamam bu şeyleri şu an kendimi suçlu hissediyorum
- +1 yıl
@Sedefffe burada mısın
- +1 yıl
Teşekkürler biraz daha iyi hissediyorum ama suçluluk duygusundan kurtulamadım bugün uykusuz kalacak gibi hissediyorum
- +1 yıl
Söylesene yaptığım şeyi yani anlattığım herşeyi gözden geçirince, ben bir kızın istemediği biriyim değil mi?
- +1 yıl
Dünyada çok kız var ama hayat çok kısa
- +1 yıl
Kaderimi bilsemde keşke oturup beklesem
- +1 yıl
Biri çok kibar olunca hemen etkileniyorum ve çok bilmiş değilde destekleyici ve zeki birisi tamamen etkileyici
- +1 yıl
Bazen çok saf oluyorum, ama şuanki gibi kafaya takma şeyini hissetmemiştim ama öğrenmezsem ileride daha çok olacak gibi
- +1 yıl
Nasıl kurtulacağım bu halimden, fazla soru için kusura bakma cevap vermek zorunda değilsin, sadece soruyorum
- +1 yıl
@Sedefffe normalde uyuyor olurdum şu an ama uykum kaçtı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Konuşmazdım hatırlamıyorsa zorlamaya gerek yok
112 Yorumla- +1 yıl
Diğer yorumlara yazdığım şeylere baksana 😕 :(
- +1 yıl
Bu sorudaki cevaplara yazdığım yorumlara
- +1 yıl
Konuştum ve batırdım
- +1 yıl
Benden soğudular sanırım
- +1 yıl
Öyle yapmayı istiyorum ama 22 gün olmadı işte 4-5 gün arayla yazdım daha 3 gün önce engellendim
- +1 yıl
Ama genede unutmayı istiyorum ne yapmam lazım
- +1 yıl
Bak en eski sorularıma bak hep kendimi başkalarına bağlanmamak için uzak tuttum ve şimdi çok yalnız hissediyorum
- +1 yıl
Onu boşverdim ama çok üzüldüm
- +1 yıl
Davranışlarım tuhaflaştı acaba depresyona falan mı girdim
Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı. Değerliyse niye 5 yıldır konuşmuyon
17 Yorumla- +1 yıl
Çünkü numarasını falan bilmiyordum ve ona nasıl ulaşmalıydım hiçbir fikrim yoktu
- +1 yıl
Onunla denk gelmeyi ve ona numarasını sormayı çok istemiştim ve buna cesaretim vardı ama hiç karşılaşmadım
- +1 yıl
Annesiyle karşılaştım ve numarasını istedim sonra telefonla konuştum, instagramını aldım biraz mesajlaştık
- +1 yıl
Sonra soruda bahsettiğim şey oldu
- +1 yıl
- +1 yıl
Yardıma ihtiyacım var
+1 yılKanka yenimi geldi aklına
13 Yorumla- +1 yıl
Hayır çok çabaladım ve bir erkek değil karşımdaki her türlü yanlış anlama olabilirdi ve insan fazla ilgiden şüphe duymaz mı
- +1 yıl
Ama dediğim gibi özel biriydi benim için nasıl hissettirebilirim diye bir soru oluşturmak istiyordum ama 3 gündür cevap yazmıyor
- +1 yıl
Anladım kanka bilmiyom
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılniye sen 5 yıldan sonra görüşmek istiyorsun
02 Yorumla- +1 yıl
Diğer yorumları okursan daha iyi anlarsın
- +1 yıl
neyse sorun değil
+1 yılNaber nan ortağım nassın
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer