Uzun zamandır görüşmediğiniz biriyle nasıl konuşmalısınız? mesela aradan 5 yıl geçmiş?

Benimle ilgili hiçbir şey hatırlamadığını söyledi bende onunla ilgili hatırladığım birkaç şeyi söyledim. Yüzyüze söyleyemedim mesaj olarak attım. Aslında onu biryere davet edecektim ama hayır demesinden korktum. Çünkü beni hatırlamadığını söyledi. Nasıl bir konuşma yapmalıydım ki? Neredeyse 3 gündür cevap vermiyor. Yardım edin acaba herşeyi batırdım mı? Benim için çok değerli birisiydi.
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu beğenirseniz daha fazla kişiye ulaşır mı? Çok kötü hissediyorum uyuyamayacağım
Uzun zamandır görüşmediğiniz biriyle nasıl konuşmalısınız? mesela aradan 5 yıl geçmiş?
Cevapla