Cirkin hissettigim icin hoslandıgım cocukla konusmak istemiyorum?

çok hoşlandığım bir çocuk var o da beni beğeniyormuş konuşmak istiyor benimle görüşmek istiyor ama o kadar çirkin hissediyorum ki dalga geçtiğini düşünüyorum dalga geçmese bile çevresinde çok güzel kızlar var benimle vakit geçirdikçe soğur diye korkuyorum çünkü kendimi çok çirkin hissediyorum sanki onun kız arkadaşı olmaya bile hakkım yokmuş gibi hissediyorum bu his geçer mi nasıl geçer sizce
Cirkin hissettigim icin hoslandıgım cocukla konusmak istemiyorum?
Cevapla