Hangisi kötü?

Hangisi kötü?

Sevildiğini sanıp yanılmak çok daha beter. En azından sevilmediğini biliyorsan yolunu çizersin. Ama her şey yolunda derken bir bakmışsın o sevgi duman olmuş. İnsanın içinde büyük bir boşluk bırakıyor. Yanılgı daha yıpratıyor yani.
Bence en kötüsü sevilmemek değil de, sevildiğini sanıp yanılmak. Çünkü insan sevilmediğini bilince zamanla kabulleniyor belki ama sevildiğini sanınca kalbini, güvenini, hayallerini bırakıyor ortaya. Sonra gerçeği öğrenince sadece karşı tarafı değil, kendi hislerini de sorgulamaya başlıyor. En çok kıran şey de bu oluyor zaten meğer ben başka bir şeye inanmışım hissi. İnsan bazen yokluğu değil, kandığı duyguyu taşıyamıyor :)
Bence de
En kötüsu sevildiğini sanıp sevilmemek. Sevilmediğini biliyorsun zaten surpriz değil.
Ama sevildiğini sanıp sevilmemek kötüdür.
Insan kendini bir yalana sahte bir ilgiye inandırmış. Çok acı birsey bu.
Insanın hayalleri yıkılır bu durumda.
🫠.
😇😇
Eic için çok teşekkürler🙏🌸
Rica ederimm❤️
Bence sevildim yanılgısına düşmek ötekine zaten alışkın oluyorsun bir süre sonra çok yaralayıcı olmuyor ilki kadar ilkinde bir beklenti var çünkü ve beklenti sonunda yaşanılan hayal kırıklığı
Sevildiğini sanıp yanılmak daha ağır gelir canım 💔 Çünkü orada hem hayal kırıklığı hem kendine güvenin sarsılması var. Kendini suçlama eğilimi de çok yükseliyor 😔
Sevilmemek acıtır ama en azından gerçeği bilirsin. Yanılmakta ise kalp kırığına gurur kırığı ekleniyor. Zamanla toparlanırsın merak etme 🌿🫶🏻
Cevap
39Cevap
Sevildiğini sanıp yanılmak daha kötü. İnsanı en çok gerçek sanılan şeyin yalan çıkması kırıyor
Sevilmediğini bilirsen amenna lakin sevildiğinin yanılgısı ateş gibi
Yanılmak daha kötü umutlanıpta boş çıkması 😅
Sevildiğini sanmak, hayal kırıklığı en kötüsü
Hiç sevilmemiş olmak en kötüsü.
Her ikiside aynı kapıya çıkıyor gadası
Sevildiğini sanıp yanılmak kesinlikle en azından sevilmediğini biliyorsun diğeri kandırmaca iğrenç lan
Evet.
Sevilmemek hala umut olduğunu hisettirir. Sevildiğine inanmaksa bulutların üstünde yaşadığın hissine kapılmanı sağlar ve o korkunç gerçeği öğrendikten sonra bir daha gökyüzünü o kadar yakından göremezsin.
Sevdiğini sanıp yanılmak kesinlikle.
Her insanın sevmesine ihtiyacım yok ama duygusal olarak bağlandığım kişinin sevgisinden yanılmam çok daha acı verir
Netlik önemlidir. Bu iki seçenekte teknik olarak aynı şeye çıkıyor karşı tarafın hoşlantı duymaması.
Sevildiğini sanmak diye bir kaide yok
O zaten sevmediğini gösterir söz tutum davranış sen sevildiğine inanmak istemissindir
Sevilmemek en azından umut besletmiyor insana ama sanmak insanı yıkar küle çevirir enkaza dönüştürür.
Sevilmemek beni ilgilendirmez ama sevildiğimi düşünüyor isem karşı tarftan da birşeyler görmüşümdür yanılmak daha kötü
Sevilmemek ile sevildiğini sanıp yanılmak ikiside aynı anlam
Keşke başka bir örnek verseydin
Sevildiğini zannedip yanılmak daha kötü çünkü umut oluyor içinde güvenip inanıyorsun sonra sevilmediğini anlayınca acısı daha şiddetli olur
Açık açık sevilmemek daha kırıcı diğerinde yalanda olsa sevildiğini hissediyorsun mutlu oluyorsun bi şekilde ama sonu yine hüsran 🙄
Sevilmemek daha iyi MIŞ GİBİ olmasından. En azından boşa umutlanmamış olur kişi.
Yaşadığım duygu olduğu için sevilmemek daha kötü bir duygu
Sevildiğini sanıp yanılmak çok kötü bir his gercekten
Sevildiğini sanıp yanılmak kötüdür bir nevi aldatılmış duyguların kullanılmış oluyor..
Yanılmak çok kötü bir şey yaa
Sevilmediğini kabullenebilirsin ama yanılmak...
Sevildiğini sanıp yanılmak çünkü yaşanılan anıların bir anda bir hiç olduğunu anlamak daha kötü
sevgi gelir gecer bisey bence. onemli olan bagi kuvvetli tutmak
Sevildigini sanip kendini kandirmak sfghhtff
tabiki sevildiğini sanıp yanilmak daha kotu iğrenç bı kahroldu hissi yaşamaktansa en başından beri herşeyin farkında olmak isterim
Sevildiğini zannetmek
Aşk ilişkilerine taşır mısın
🙏🏻.
İkiside ayrı bir can yakıyor ve iz birakiyor insanda sevgi bu kadar boş bir mecrah değil
Sevildigini sanip yanilmak kadar kotu bir shey yoktur. Mahv ediyor adami
Bunlardan daha kötü hisler var oralarda değilim ben
Sanmak en kötüsü, işin ucunda hayalkırıklığı ve belki de bir ömür silinmeyecek güvensizlik...
Sevildiğini sanıp yanılmak
Sevildiğini sanmak berbat
Sanmak, yanılmak yani
Sevildigini sanip yanilmak agir koyar adama
Yanılmak çok daha kötüüü
Yanılmak daha kötüdür
Sevildigini sanıp yanilmak.
Sevildiğini sanıp yanılmaktır bence
sevildiğini sevip yanılmak daha kjötü
Yanlis kişiyi tercih etmektir
En kötü his sevilmemek
Yanılmak hayal kırıklığı yaratır.
Yanılmak ters köşe oluyor baya bi kötü his
Sevildiğini sanıp yanılmak
Sevildiğini sanıp yanılmak en berbatı..
Sevildiğini sanıp yanılmak
En kötüsü yanılmak çünkü bütün inancın sarsılıyor
Sanmak çok kötü bir şey
Sevildiğini sanıp yanılmak daha kötü
sevildiğini sanıp yanılmak
Yanılmak.. Hayal kırıklığının acısı bambaşka..
Sanmak dünyanın en berbat hissi olabilir
Yanılmak tabi ki insanı parçalar yok eder
Yanılmak dünyanın en berbat duygusu olabilir
Sevildiğini sanıp yanılmak
İkisi de aynı kapı
Bence yanılmak
Her ikiside
Yanılmak
Sevildiğini sanıp yanılmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?