Sizce en kötü his sevilmemek mi yoksa sevildiğini sanıp yanılmak mı?

Hangisi kötü?

Sizce en kötü his sevilmemek mi yoksa sevildiğini sanıp yanılmak mı?
Nefret ediyorum senden Ragnar Lothbrok bir yandan da tüm kalbimle seviyorum (Floki)
Sizce en kötü his sevilmemek mi yoksa sevildiğini sanıp yanılmak mı?
Cevapla