1 ayKimseyle birlikte olma düşüncesiyle, maceraya kapılmayın. Balık baştan kokar diye bir söz vardır. Sadece amacına odaklan. Erkeklerin arasından çıkan bir tanesi seninle birlikte olacak diye, kendini bunca insan arasında küçültmenin anlamı yok. Sahiplenecek bir insan bulman lazım. Orada da sen olduğun için sahip çıkacak. Değerini hissettirecek sana, vazgeçilmez bir hazine gibisin diyecek bunları demeden erkeklerde aradığını bulamazsın. Çaba göstermen gerekiyor bunun içinde, kız dediğin biraz kendi değerini yüksek gösterir. Kendini hiç bir erkeğe kaptırma. Yokmu bu sitenin ablaları, ders isteyene eğitim verin. Bilincli iletişimci olun. Eğitim herkesin hakkı'dır.
03 Yorumla- 1 ay
ne alaka bu sımdı benım sorumla
- 1 ay
Sizin sorunuzu en mantıklı şekilde açıklamaya çalıştım. Karşınızda daha akli başında, seviyeli ilişki yürütecek erkekler ile birliktelik yaşamanız ileriye dönük hayatınızı daha uygun hale getirecektir.
- 1 ay
yani bundan adam olmazmı
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 ayHata falan yapmamışsın bence. Daha buluşmadan böyle bir cümle kurmak erken ve saygısızca. Seni sevdiğini sanman da başka bir yanılgı. Ama şimdi kendini üzüp durma. Sadece biraz hayal kırıklığı yaşadın. Onu takıntı haline getirmektense yoluna bak. Çünkü o sözü etmeseydi belki farklı olurdu ama etti işte.
11 Yorumla- 1 ay
ya benı sevmedı zaten sıze bır kac soru sorabılırmıyım
Gizli Üye(36-45)1 ayBir insan sevdiği kadına 10 günde dudağını tadını çok merak ediyorum diye bir laf etmez. Anladığım kadarıyla sen onu bayağı içselleştirmişsin
1106 Yorumla- 1 ay
ya evet o benı sevmıyor daha neyımı sevecektı kı asık etmem lazımdı dıye dusundum durdum
Cevap sahibi1 ayTamam da bak sen güzel duygular beslemişsin karşıdaki insanın seni beğendiği arzuladığı seni cinsellik için istediği o kadar belli ki
- 1 ay
peki bana aşık olmazmıydı
Cevap sahibi1 ayAçık söyleyeyim sana inan kullanırdı seni o şekilde bırakırdı O yüzden çok büyük bir kaybın yok. Gerçekten söylüyorum bak seni avutmak için değil
- 1 ay
ya bana zaten swy demıstı cıddı degılsen gorusmeyelım işte sevgılım olmayan bırısyle konuşmam vs
Cevap sahibi1 ayŞu şekilde bazı insanlar bunu çok yapıyorlar aslında amaç şu bak ben seninle ciddi düşünüyorum Sana o imajı verecek ondan sonra cinsel olarak seni kullanmaya çalışacağım. İnan bana karşı taraf anlattığın kadarıyla tam bir çakal. Gerçekten kurtulmuşsun bak
- 1 ay
pekii son bır sorum daha var;bu benı sevse yani aslında bıraz konusmalarımız hep kavga turlu gecmıstı ama sevdıgımı bılıyordu acaba sanırım bu gıdecek buna nıyetımı bellı mı edeyım demek ıstedı ve 2. sorum sevse yani ilk evet ben bu tavlarım kafasından baksa da sonradan asık olsa yıne dermıydı ayrılır mıydı benden ozur dılerım yanı carresızım sevıyorrm dıye soruyorum cok bunalımdayım tesekkur ederım her cevabınız ıcın
Cevap sahibi1 ayAynen öyle baktı gideceksin Elden niyetimi belli edeyim. Belki o da benim gibi düşünüyordur belki o da beni ister zihniyetinde bunu söylemiştir sana. Diğer olayı söyleyeyim eğer sana cinsellik için yaklaştıysa ta ki onun için yaklaştım çok belli istediğini aldıktan sonra bu tipler ortada bırakıp kaçar giderler hani sana aşık olmazdı Bu yüzden acaba bir şeyler yaşansaydı benimle olur muydu diye düşünme emin ol kaçar giderdi Çünkü karşındaki insan kişiliksiz
- 1 ay
ya sız cevap verdıkce sorularım o kadar artıyor ki🥹valla bu son hocam sımdı en basta ben ona hep ıyı davransaydım yanı o da bana karsı yıne ılgılı olsaydı kı zaten begendıgı ıcın emınım konustu yoksa nıye konussun kı bana asık olsaydı ben bu tarz sohbetlerı sevmıyorum desem yıne dermıydı? cıdden bu son sorumdu😅sız cevap yazdıkca sorularıma cevap alıyorum ferahlıyorum kı nedesem bılemedım cok tesekkur ederım sız cok yasayın🙏
Cevap sahibi1 ayHiç sorun değil istediğin kadar sorabilirsin. Şimdi sen şunları düşünüyorsun acaba farklılık davransaydım aramızda farklı şeyler olur muydu bak şimdi erkeklerin çoğunun niyeti bellidir. En başta ciddi değilsen seninle konuşmak istemiyorum yalanlarıyla karşı tarafı bir şekilde tavlamaya çalışırlar seninki de öyle yapmış. Bir insanın kafasında cinsellik varsa ne olursa olsun ne yaparsan yap konu hiçbir şekilde aşka ya da sevgiye gelmeyecek. Çünkü bazı insanlar değişmez bazı insanlar sorumluluktan kaçar tek niyetleri vardı karşı tarafta cinsellik yaşamak. Senin duyguların Çok güzel saygı duyuyorum değer vermesini sevmişsin Ama karşıdaki insan zerre kadar sevginin hak etmiyor. Ne yapsan yap bu durum değişmeyecekti
- 1 ay
evet haklısınız yani ben hep şunu dusundum o bana aşık olsaydı yani beni kaybetmemek ıcın demezdı dıye dusunuyordum dese bile hani beni sevdıgı ıcın der dıye dusundum. bide sevgılı yaptı ya ben yksye hazırlanıyorum bu arada. onunla küsünce bana dersine çalıs yazıp engellemıs Şu an barısmıslar ve 5 aydır bırlıkteler cıddı dusunuyor sanırım onunla ama yanı sen küsğnce bana neden yazıyorsun ki bide engellıyosun? stalkladıgımı mı ogrendı dıcemde emınım derdı benı stalklama bana bakma dıye cunku yanı hemen küsünce yazdı gordum yanı durum cok karısık kızı buyuk ıhtımal sevıyor cunku ayıcık felan gondermıs ben ona yazıncada bana sakın yazma mutluyum ılıskım var dedı ama takıplesmıyrolar? cıdden durumlar karısık kafanızı sısırdım ama ınsallah sızınde bunalımda oldugunuz zamanlar karsınıza sızs destek verecek ınsanlar cıkar🙏🙏🙏🙏
Cevap sahibi1 ayŞu kadarını söyleyeyim ben de çok uzun süreli ilişkiden çıktım inan hiç geçmez sandım ama geçiyor. Sana bir şey dersem bunu kendi iyiliğin için yapar mısın?
- 1 ay
evet buyrun yalutfen son yazdıgımasa cevap verır mısınız
Cevap sahibi1 ayÖncelikle şunu söyleyeyim o insan zaten seni yara bandı olarak görmüş bir şekilde beğenmiş cinsellik olarak acaba kullanabilir miyim demiş bunu sana kesinlikle söyleyebilirim. Hala da çakallık peşinde sen dersine çalış sınavına bak ona odaklan yani bir şekilde açık kapı bırakmaya çalışıyor eski sevgilisiyle görüşmeye başlıyor ciddi düşünüyor ama burada seni düşündüğünü ima edip hala bir açık kapı bırakmaya çalışır. İnsanlar hakkında kolay kolay yorum yapmayı sevmem ama karşında tam bir karaktersiz insan var. Kendi iyiliğin için ne kadar seversen sev üzülürsen üzül bu insandan sana hiçbir şey olmaz lütfen uzak dur. Gerekirse her yerden engelle kesinlikle takip etme sana bu kişinin yararından çok zararı olur O yüzden dikkat et
- 1 ay
cok tesekkur ederım gercekten hep düşünüp durdum işte ben ona kötü davrandımda ondan oldu da yok ıste cok ılgı verdımde ondan oldu da…bana asık olsaydı dıye dıye hep kendıme çıkış yolu aradım ama asık olsa bıle boyle bır ınsanı sevmek bana yakısmaz bende emınım sevmıyorum sadece takıntı yaptım dıye tahmın edıyorum aslında tum bunun altına yatan sebeb bunu bırıne sordugumda ota bka engellersenız baskasına gıttı dıye de üzülürsünüz demıstı yanı noldu dudak dedı dıye koptu mu noldu demıstı…ama sız benı aydınlattınız sunu dıyebılırım ki o kısı sevse bıle huyu degısmez bır ınsan yedısınde neyse yetmısınde de odur amacı cınsellık sevdıgınde de onu yasamak ıster dıye tahmın edıuorum hadi o lafı gectım o kızla kusunce bana yazmasıda karaktersızlık demekkı benımle olsa baskasına da yazacak ılgısız kaldıgında dogrumu dusunuyorum
Cevap sahibi1 ayTabii ki öyle hani burada şunu yapmış Sen git sınavına hazırlan aklı sıra burada bak ben seni hala düşünüyorum ama ben hayatımdan çıkıyorum gidiyorum. O sorduğun kişi de işte niye engelliyorsun ne var yanında kalsa onu zihniyetinde olan biri yani yine cinselliğe düşkün birine sormuşsun soruyu O da sana bu şekilde deyince canın çok sıkılmış. Bak Ne yaparsan yap bu kişinin düşüncesi değişmeyecekti bunları zihniyetleri değişmez cinselliktir amaçları bir şekilde seni kullanmaya çalışırlar kullanamayacaklarını anladıkları zaman hayattan her şekilde çıkarlar burada senin Ne yaptığın önemli değil. Karakterli bir insan birisiyle görüşürken başkasına yazmaz bugün başkasına bunu yapan yarın sana da aynısını yapar. Ben de aynı şekilde senin buna karşı sevgin olduğunu düşünmüyorum bence takıntı haline getirmişsin takıntılar da zamanla geçer üzülme
- 1 ay
ya cok tesekkur ederım gercekten ıyıkı varsınız Allah sıze hıc bır zaman sıkıntı vermesınde verırsede derman verecek aracılar kılsın tesekkur ederım sagolun varolun🙏🙏
Cevap sahibi1 ayÇok çok teşekkür ederim Güzel düşüncelerin için gerçekten bunlar beni mutlu etti. Sana yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. İnan senin için en doğrusu bu karşıdaki insan zerre kadar seni hak etmiyor. Senin duruşunun karakterinin yarısı onda yok. Ne zaman istersen kafana ne zaman bir soru takılırsa bana yazabilirsin 🙏
- 1 ay
cıdden son gunlerde kadına olan tacizlik, cinayet o kadar cok arttıkı ben acaba hangı akılla ona guvenıp bır çıkış yolu aradım cıdden Şu an sastım yıne ıcımde kucuk bısey var ama ınsallah gececek🙏tekrardan tesekkurler🙏🙏🙏🙏
Cevap sahibi1 ayYok yok geçer o dediğim gibi hani bir seneye konuşmuşsun sen de alışkanlık olmuş onları açmak için biraz zamana ihtiyaç var. Şöyle düşün Bir kuşun bile olsa kuşunu kaybedince insan üzülür ağla onun gibi düşün 🙂 her şeyi geçer önemli olan sensin kimseyi kendinden daha fazla önemseme
- 1 ay
bu arada 1 sene konusmadım ben onu sanaldan gordum 1 senedır stalkladım ara sıra. sadwce 15 gun konustum hahahaha aslında burdan bıle 15 gunde bu konuyu acan bır ınsanın amacının farklı oldugu zıhnının bu yonde calıstıgı aşikar
Cevap sahibi1 ayBen yanlış anlamışım o zaman ah ah ne diyeyim sana 15 günde dudağından öpmek istiyorum diyen bir adamı zaten niyeti belli değil mi 🙂 olsun hayatımızda yaşadığımız her şey bizim için deneyimdi sen de bu deneyime sahip oldun
- 1 ay
lütfen bu saf demeyin🥹😅insan sevınce her olayı cok buyuk bır yere cekıyor dedıgım gıbı sunu dusundum asık olsa bana ılgı gosterseydım yıne dermıydı ıstemeıdgımde terkedermıydı dıye dusundum hatta okdr cok ılerlettım kı nede olsa bana asık bensız yapamaz duruma getıreyım bıle dusundum😅😅ama yanı sanaldan ne kadar olacak tamam sanaldan evlenenler var ama bunu 10 gunde dıyen bır adamın ben sevecegını dusunmuyorum bence o kızlada toksık bır ılsıkı yasıyorda emınım onda da cınsellık yonunden konular dönüyordur zaten küsünce bana yazması ortada🙂
Cevap sahibi1 ayŞimdi öncelikle şunu söyleyeyim artık o kişinin ne yaptığı seni çok alakadar etmesin bırak artık sen kendi hayatını odaklan. O kişi yazsa bile seni özlediği için değil Sana değer verdiği için değil tekrar cinsellik peşinde olduğu için yazacak. Kendini kesinlikle kullandırma. Saf olduğunu düşünmüyorum yalnızca duygularının yoğunluğu ile o kişiyle bir şeyler yaşamış. Ya gerçek hayatta yüzde geldiğimiz insanları bile tanımakta zorluk çekiyorken sence sosyal medyada karşıdaki insana ne derece güvenebiliriz ki. Senden bir söz istiyorum bak bu kadar sohbet ettik konuştuk O kişiyle bundan sonra muhatap olmayacaksın söz ver bana?
- 1 ay
düşünmek istemesem bile nedensizce aklıma gelıyor durduramıyorum hep boyle cıkıs yolu arıyor aklım ama bundan sonra bunu durdurmaya calısacagım soz verıyorum eskısı gıbı olmayacagım🤣
Cevap sahibi1 ayTeşekkür ederim söz için. İnan senin için o takıntı haline geldi sevdiğini sanıyorsun ama kesinlikle sevmiyorsun bana güven 🙂
- 1 ay
umarım aşıcam ınsallah aklıma soru takılıp yıne sıze yazmam😅durumumun ne kadar kötü oldugunu bence anladınız ve yardım etmeye calısıyorsunuz🙏🥹cıdden tekrardan tesekkur ederım ıyı gecelerınız olsun
Cevap sahibi1 ayTeşekkür ederim durumun bence çok kötü değil yalnızca çok fazla duygularıyla yaşayan bir insansın 🙂 çok kötü bir şey değil ama bazen mantığın duyguların önüne geçmesi gerekir. İstediğin zaman yazabilirsin ne zaman aklına takılan bir soru olursa merak etme ben cevap veririm. Kendine iyi davran unutma sen önemlisin. İyi geceler 💐
- 1 ay
sizde cok degerlı ve yuregı guzel ınsansınız ıyı gecelerınız olsun saglıcakla kalın🤗🤗🙏🙏🙏
Cevap sahibi1 ayÇok teşekkür ederim Güzel düşüncelerin için gerçekten çok naziksin 🙂 Bu arada dediğim gibi sen saf değilsin çok duygusalsın 🙏
- 1 ay
ben bu gece dusunup sorularımı yazıp yarın sıze yazsam olur mu ıyıce sorunum kalsın ıstemıyorum🙏
Cevap sahibi1 ayİstediğin gibi düşün kafanda ne sorun varsa yarına sorarsın bana 🙂
- 1 ay
🙏🙏🙏🙏
Cevap sahibi1 ayHiçbir şey için canım sıkma 🙏
- 1 ay
sizde aynı şekil sizde lutfen uzmeyın🙏🙏
Cevap sahibi1 ayÇok teşekkür ederim 🙏💐
- 1 ay
☺️☺️☺️🙏🙏🌸🌸
Cevap sahibi1 ay🙂🙂💐💐
- 1 ay
bu arada arkadasım benı 7 aydır motıve etmeye calısıyor bu olay 7 ay öncesıne ait veben daha sıze kadar uzulmeye devam edıyordum. şu sözünüz cıdden dönüm noktam oldu daha yüz yüze görüştüğümüz insanları bile tanıyamıyoken gerçekten sanaldaki bir insana nasıl güvenebilirsin oldu bunu sana yapan ayrıldıgınızda baskasına da yapar oldu. çünkü o kişiye deger verıyor deger vermesıne ragmen ılgısızlıge gelemıyor ben sevgılı olsam bıle beı sevse bıle sankı hıc mı kavga etmıcez emınım baskasına yazar. siz bunu o kişiyle küsünce bana yazmasına demıstınız o kadar haklısınız ki ben bunu dusunemedım arkadasım da bunu sana hep dıyoruz ama sen dınlemıyosun kı demıstı😅ama sizin sayenizde akıllandım velhasıl bunun bir sapık olduğu sana aşık olsa bile cinselliği için kullanacağı (aşık olsa ne kadar emın olacaksın ki? her şey bi yazı yoluyla degıl mı rol yapar bu devırde nice belinde silah olupta namussuz olan cok mesela en son ki vali gülden olayı) daha onuncu gunde dıyo zaten amacı bel altı bunu degıstıremem cunku bırden aklına gelmedı o tarz dusunceler. hatta beni bile belki manipule edebılırdı neyseki ucuz kurtuldum. gerçekten tesekkur ederım sorularım kalmadı zira siz hepsını tek tek cevapladınız 🙏💛🙂
Cevap sahibi1 ayŞu durum beni gerçekten çok sevindirdi. Aslında sorduğun sorular çok mantıklıydi ve bunları cevap alınca kafandaki bütün soru işaretleri netleşti. Daha bir insan bir erkek kendini bilen bir erkek onuncu günde bir kıza bunu söylemez biliyor musun niye bunu yapar karşı tarafın nabzını ölçmek için. İnan senden birazcık ilgi görseydi bu konuda daha da ileri gidecekti ve cinsellik için belki de seni manipüle edecekti kandıracaktı Sen farkında bile olmayacak. Karşıdaki insanı sana kişiliksiz kadınları cinsel obje olarak gören biri olduğunu kesinlikle söyleyebilir. Gerçekten şu durumu anlamanı o kadar sevindim ki insanız bazen hata yapabiliyoruz ama karşı tarafın bir cümlesi bile bizi hata yapmaktan kurtarabiliyor. İyi olmana çok sevindim daha da iyi olacaksın ve lütfen gerçekten seni hak edecek Sana değer verecek insanları hayatını al 🙂💐♥️
- 1 ay
coookk tesekkur ederıım dedıgınız gıbı ben onu sevmıyorum takıntı yaptıgım ıcın sevıyor gıbı gelıyor bana beynin bir oyunu olduğunu dusunuyorum gercekten sıze bakın ne kadar tesekkur etsem az 7 aydır ne yasadıgımı bırben bır Allah bılıyor caresızdım hatta ınanır mısınız namaz bıle kıldım sacma gelebılır ama bırumut kapısı arıyordum o da Allah sizi bana aracı kıldı dedıgım gıbı ne dılegınız varsa gerceklessın ıyıkı varsınız ıyı gecelerınız olsun kendınıze cok cok dıkkat edin🙏🙏🙏
Cevap sahibi1 ayİnan şu güzel dileklerin Şu güzel Duan senin gerçeği görmen hayata tekrar bu şekilde umutla tutunmam benim için her şeye bedel. Yüzün hep gülsün hayatta keşke dediğin bütün dileklerin olsun. Sen de kendine çok dikkat et lütfen ne zaman yazmak istersen ben buradayım unutma Sakin. İyi geceler 🙂💐
- 1 ay
🙏🙏🤗🤗☺️☺️🥹🥹
Cevap sahibi1 ayHayata sürekli umutla bak ve kimsenin seni kullanmasına izin verme. Çok duygusalsın Bu çok güzel bir şey ama bazen mantık sakın unutma 😉😉
- 1 ay
haaha evet ıste duygusallıgım benı mahvedıyor her seye atlıyorum😅😅haklısınız mantık her zaman daha onde. ben bu arada zaten mantıgımla hareket edıp onu engellemıstım ama kalbımdekı ses vesvesedwn olsa gerek bılırsınız ınsanı kotu yola surukleyen o dur. takıntı yaptıgım şeyi sevgı sandım bu da benım pısman olmama yol actı Şu an hala dusuncelerım var ama oyle tarz degıl aklıma yıne gelecektır ama ınsallah gelmeyecek cunku sorularımı aldım gelse bıle cok düşündüğüm ıcın bır alıkskanlık halıne geldı ama şükür umutla sorularıma cevap aldım bundan dedıgım gıbı payınız buyuk bence bu bır ımtıhandı o da gectı tekrardan ıyı dıleklerınız ıcın cok sagolun 🙏🙏🌸
Cevap sahibi1 ayAklına gelmesi çok normal aklına gelecektir zaten önemli olan zaten aklına geldiğinde O kişiden uzak durabilmek. Hatırım için her yerden engelle kesinlikle bu kişiyle muhattap olma. Az çok seninle sohbet ettik seni tanıdım kalbindeki güzelliği iyi değil saflığı gördüm ve hiçbir şekilde zarar görmeni istemem 🙂💐
- 1 ay
heryerden engelledım hatta yenı hesaplar actım ulasması ımkansız zaten yazacagınıda dusunmuyorum yazmasın zaten🙏bende papagan gıbı tekrar tekrar teşekkür edıyorum ama buna degersınız🤣😅vaktınızı almayayaım gec oldu ben ınsallah olmaz ama sorum olursa sıze yazacagım sızde her zaman yazabılırsınız ıyı gecelerınız olsun🙏🙏
Cevap sahibi1 ayUlaşması imkansız olsun senin gibi kaliteli bir insan böyle ucuz insanlarla kesinlikle muhatap 🙂 Sen de öyle Gerçekten her şeyin en güzelini hak ediyorsun ve değerli bir insansın. Yine söylüyorum bak kızarım ne zaman soru sormak istersen yalnızca ilişki olarak değil başka şeyler de tanışacağım bir şey olursa bana buradan yazabilirsin 🙂🙏 kalbinin güzelliğini o kadar inandım ki Ne zaman istersen yanındayım unutma..
- 1 ay
cooooooooooookkkk tesekkkur ederim hayatınız boyunca cokk mutluuu olunnnnn🥹🌸🙏🙏
Cevap sahibi1 aySen de öyle çok mutlu ol 🙂💐 kalbin çok temiz bunu hissediyorum enerjin çok güzel..
- 1 ay
🥹’🙏
Cevap sahibi1 ay🙂♥️💐
- 1 ay
merhaba gece gece yine aklıma soru takıldıda sız sorun cekınmeyın dıye yazıyorum😅🙏
şimdi bu başka kızla gorusmeden en son ki konusma da ben baktım konusma ılerlemıyor, buna sana oyle bısey atıcam ki engelleme havan olmasa bile tak engelleyeceksin dedım, o da engelledi ama engelleyecegını hıc tahmın etmıyordum cunku yazan hep oydu. ben şeyi düşündüm seviyo benı begenıyo acaba korkudan mı engelledi dıye dusundum beni unutmak ıcınde baskasıyla konustu, kızlada küsünce bana yazdı engelledi hemen ben yazamadan. ama korksa neden tekrardan yazsın ki korkusu o kızla konuşasıya kdr gecmıs mıdır ki😅ben bunu anlamdıramadım sorularım gıt gıde artıyor
Cevap sahibi1 ayŞimdi sen onu çok farklı yere koyduğun için sorularının gitgide atması normal. Seven bir erkek ne yaparsa yapsın bak karşı taraf ne yaparsa yapsın engellemez sonuna kadar savaşır. Seni normal biriymiş gibi gören insan tabii ki engeller bu şekilde. Başka bir kıza gidip sonra tekrar sana yazması Sen zaten eldesin ona o güveni vermesin yalnızca o. İnan burada sevgi olsa zaten seni ne engeller ne gider 🙂 Günaydın bu arada
- 1 ay
yani hani ben tehdit ettim ya ondan olamaz mı😅ama korksa sonradan nıye yazsın o da var
- 1 ay
tünaydın🙏😅
Cevap sahibi1 ayTünaydın 🙂 hala bir yerden tutmaya çalışıyorsun tutma gerçekten tutunacak bir yeri yok hayatına bak
- 1 ay
o benı neden engelledı bılıyo musun evet benı begendı begenmese konusmazdi ama sevmedi on gunde ne sevmesi ama o ondan hoslandıgımıda bılıyor, korkudan engelledı bununla mı ugrasıcam dedi aslında korkudan degılde zaten bana son kez sans vermek için yazdı baktım bende boyle yapıyorum bununla mı ugrasıcam havasına gırdı sonra hop sevgılı yaptı benı unuttu taki küsunceye kdr bu nede olsa cepte ıstedıgım zaman yazarım havasına girdi zaten bana kendısı demıstı ben o mesajı yazdıktan sonra engellemıstım sonra gerı kaldırmıstım sonra dedıkı sen yapamadıgın ıcın kaldırdın felan ben ise sen kırılma uzulme diye yazdım sana dedi bu dusunduguö dogru mu ılk yazdıklarım yani ahahaha ben bıraz aslında onu hep tehdıt etmıstım de bu mesajı yazınca arkadaslarına ne mal oldugunu dıyımde gor demıstım o da sen cıdden sıkıntılısın dıyıp engellemıstı 3 hafta sonra ben gönderi attığımda tekrar yazdı konustuk sonra benim içim hala huzursuz engellemezsen oyle bısey atıcam ki dedim engelledi😅😅😅😅amaşöyle bısey var gercekten sevse nıye engellesın ki
Cevap sahibi1 aySeven insan seven erkek hiçbir şekilde engellemez bak hala ısrar ediyorsun hala tutunacak bir dal arıyorsun hala ona karşı içinde bir şeyler var acaba tekrar olur mu düşüncesindesin farkında değilsin bak bunu kendine yapma
- 1 ay
ya evet haklısınız cıdden beni cepte tutuyor ondan 🙏yatamam hani dun ıyıce dusuneyımde bıdaha kafamda sorular kalmasın ıstemıstım ama artık tamamen bittti🌸
Cevap sahibi1 ayGerçekten seni cepte tutuyor başkasıyla olmazsa sen bir köşede dur tekrar sana geri dönsün lütfen kimsenin limanı olma 💐 şu anda yaptığın en doğrusu kimseye kendini kullandırma zaten ben de artık bir paylaşımımız oldu buna izin vermem 🙂
- 1 ay
ya evet varya sonuna kadar haklısınız sonu kadar hemde🙏🙏daha sımdıye kdr sey dıyordum ıste benım hatam benım sucum benı sevmesını saglamamdı vs vs 😅🤣🤣
Cevap sahibi1 ay😂artık anladın demi bazı şeyleri , anlamazsan kızarım bak 😂
- 1 ay
hahaha anladım🤣🙏haklısınız ben onu cok içselleştirdim ondan oldu ya Şu an yemın ederım bısey hıssetmıyorum ama hissetmeyişimin nedenını de anlamadım aslında hep yıne sorular bulmaya calısıyorum ama yani bunu neden yapıyorum onu da bılmıyorum mantıksız gelıyor ama sonra dıyorum kı sen onu cok sevıyodun begenıyodun noldu birden senin hatan vs sen ona boyle davranmasaydın zaten konusacaktınız Şu an sogumus olman bı ıse yaramaz dıyo🤣🤣🤣
Cevap sahibi1 ayYok yok sen öyle davranmasaydın belki de daha kötü şeyler olacaktı kendini suçlama Sen aslında fark etmeden kendine en doğrusunu yapsın emin ol bak 🙂
- 1 ay
hahahah evet🤣🤣şuan vallahı sogudum bakın gelse konusmam bile ama ıcımdekı ses sen hatalısın ıste senın yuzunden oldu sen onu sevıyorduun konusmak zorundasın dıyor ama bunlar da bırer alıskanlıgımın getırmıs oldugu bısey ben Şu an hala dusunmeye devam edersem bır yere varamam en ıyısı dusunmemek ve akısına zamana bırakarak unutmak zaten dusunmedıkce ve zaman gectıkce unutacagım bundan emınım tesekkur ederım tekrardan destegınız ıcın sagolun varolun🙏🤗
Cevap sahibi1 ayRica ederim hanımefendi 🙂 suçlu sen degilsin yarı yolda bırakacaktı seni artık düşünme o kişi gitti hayatında yok tamam mı 🙂gelirim bak yoksa
- 1 ay
haaha evet haklısınız vallahıde bıllahıde bu son sorum artık kafanız sısmeyecek bakın yeminde ettim🤣😅şimdi o kızla aşırı derecede toxic bir ilişkileri vardı daha mesela 2. aylarıydı ama hep ayrıl hep barıs yapıyrolardı acaba hanı tam sevmedıgı ıcın mı bana yazdı yoksa hanı o tam sevse yazmazmıydı bana yani bakın ben ilk ona cok ıyı davrandım benıde gerçekten cok sevıyor ama küstüğümüzde baskasına yazarmıydı ben bunu merak edıyorum valla bu sondu🤣
Cevap sahibi1 ayYok o kişiyle toksik bir ilişkiye yaşadığı için her ayrıldığında sana yaklaşmaya çalıştı Çünkü zaten sen onun için yedekte burada ayrıldığında sana yazıyor hiçbir yere gitme orada dur tekrar barıştığında zaten o kişiyle konuşmaya devam ediyordu yani burada bir nevi seni yedek oyuncu gibi kullanmaya çalışmış 🙂😀
- 1 ay
evet onu anladım mesela bunların hıc bırı yasanmamıs olsaydı mesela benı sevseydı yani o kız hayatımızda yok. mesela küstüğümüzde baskasına yazar mıydı
Cevap sahibi1 ayYine yazardı sorun o kızın olup olması değil sorun bu insanın gözünün dışarıda olması sorun bir insanın cinsellik istemesi
- 1 ay
dogru haklısınız yanş ben hıc gormedıgım bırıne bu kdr cok neden dusunuyorsam artık Ay allahım yardım et cıdden🤣
Cevap sahibi1 ayYa dediğim gibi belki de çok farklı duygular yaşadın Ama bu insan senin için doğru kişi değil Gerçekten seninle birlikte olsaydı cinsellik için olurdu o zaman da gittiğinde senin için daha kötü olurdu Her şey bana bu konuda kesinlikle güvenebilirsin 🙂 yani seni istemesine tek sebebi bu
- 1 ay
evet gercekten haklısınız🙏🙏cok tesekkur ederım artık dusunmeyecegım cunku dusundukce sorularım artıyor kendımıddurduramıyorum
Cevap sahibi1 aySorularında bir sıkıntı yok boşuna karşıdaki insanı içselleştiriyorsun karşıdaki insan niyeti kötü olan senin cinsellik için kullanmaya çalışan biri o yüzden bırak artık 🙂
- 1 ay
evet gercekten haklısınız tesekkur ederım 🙏
Cevap sahibi1 ayRica ederim dediğim gibi kendine değer ver başkasını düşünme Artık şöyle yapsaydın böyle yapsaydım nasıl olurdu diye düşünme karşındaki insan karakterli değil
- 1 ay
cidden haklısınız yani beni cok sevse bile bu ınsan ılgısızlıge gelemıyor hep bır ılıskı ıcınde sankı bız hıc mı kavga etmıcez veyahut hıc mı tartısıp küsmücez o kızada değer veriyor deger vermese onca toxıclıge ragmen niye yanında dursun ki yani bunlara rağmen duruyorsa cıdden sevıyor cunku dedıgım gıbı cok ayrılıyorlar tartısıyorlar ama sevmesıne ragmen küsünce benı cepte gordugunden yazıyor demek ki o kız olmasa bıle benı sevse kavgamızda gıdıp baskasına yazacak cunku oyle bır kısılık aslında onu cok sevmese bıle konusuyorsa bıle onun ne kdr karaktersız oldugunu gosterıyor gercekten yani ben dudak meselesıne takılmadım da buna takıldım yani evet ben aslında o yuzden ayrıldım ama sonradan dusununce evlenınce olmayacakmıydı sanki ne var dıye dusunmustum ama sadece bu da degıl paragrafımın ılk yazdıgıda var ilgisizliğe gelememe kısmı. yani bide sanal beni sevdıgınden ne kadar emın olabilirdim ki cahillik işte sızde benım yazdıklarıma katılıyormusunuz aslında dunden berı konustuklarımızın ozetı gıbı bısey dımı bu
Cevap sahibi1 aySana şöyle söyleyeyim eğer bu insanlar gelecek kursaydın evlenseydin seni %100 aldatırdı bak o kadar emin konuşuyorum. Ve bu insanın gözü evlilikte değil seni kullanabilir miyim senin de cinsellik yaşamak istiyordu bu kadar açık ve net söylüyorum
- 1 ay
evet artık akıllandım tesekkur ederım gercekten tesekkru ederım hahahaa😅😅😅🤗🤗🤗🙏🙏
Cevap sahibi1 ayBak akıllısın ne istediğini biliyorsun hoş sohbetsin senin gibi birine herkes değer verir unutma bunu 🙏🙂
- 1 ay
ama emın olabılırsınız kı artık bıttı ben zaten dusundukce daha da bu sorularım artacak aslında sadece bununla alakalı da degıl genel olarak en ufak bıseyı bıle cok dusunsek takıntı yapıyoruz ve ona cevaplar aramaya calısyoruz ama bu hataya artık dusmem🤣ben ınananıyorum ki zaten zamanla bu da bıtecek. tekrardan hahaha tesekkur ederım sagolun varolun sızınde kalbınız cok guzel Allah karsınıza hep ıyıleri cıkarsın ne guzel ınsansınız kafanızıda sısırdım kendınıze cok dıkkat edın kalbınızın guzellıgı hıc bozulmamasıyla duamdır
Cevap sahibi1 ayÇok teşekkür ederim yine diyorum bazı şeyleri çok fazla kafana takıyorsun çok duygusalsın inan ne yaparsan yap dört dörtlük de olsan istediğini de yapsan o kişi gidecekti Çünkü karşıdakinin gözü dışarıda sende değil 🙂 bana bu konuda güvenebilirsin kesinlikle diyorum bak karşıdaki insanın gözü dışarıda. Başka sıkıntıların olursa sormak istediğiniz şeyler olursa bana yazabilirsin istediğin zaman
- 1 ay
cok tesekkur ederım sızde ıstedıgınız zaman ıstedıgınızher seyı sorabılırsınız yardımlarınız ıcın cok sagolun 🙏
Cevap sahibi1 ayRica ederim Sen de çok sağ ol dediğim gibi gerçekten çok ince ve naziksin 🙂
- 1 ay
bu arada şu dedıgınızde de haklısınız sen ona kadar sevdıgını soylesende soyle kendıne asık etsende o yıne gıdecektı kavganızda baskasına yazacaktı bence bunda haklısınız cunku o kısıyle kavga edınce bana yazmıstı demekkı bunun kısılıgınde bu var o kızla hep kavga edecek hallerı yok emınım o da senı sevıyorum felan demıstır ılgı gostermıstır. sızde cok nazık ve ıyı nıyetlı dusuncelısınız sagolun varolun🙏🙏🙏🙏
Cevap sahibi1 ayAynen öyle Bu tipler boşta kalmazlar birisiyle mi kavga etti gider diğerini ararlar Çünkü bu kadar karaktersizler
- 1 ay
yuz yuze bulussaydıkta aynı durum olacagını ben tahmın edıyorum cunku sanaldakı yıne o kısı yani
Cevap sahibi1 ayTabii ki yüz yüze bulursan hiçbir şey değişmeyecek hatta yüz yüze bulursam belki de cinsellik için seni kandıracaktı
- 1 ay
ya peki neden hala onu dusunuyorum yani aslında dersime calıssam belkı unutucamda yok ders calıssamda yıne aklımda tamam dersıme çalıştım dıyeyım sınavım bıttıgınde yayıne aklıma gelırse
Cevap sahibi1 ayYa olabilir Çok duyguyu yoğunluğu yaşanmışsın onu çok önemsemezsin de karşı tarafına layık değil unutman lazım
- 1 ay
tammamm basarıcam Şu an cok takıntı yaptıgım ıcın oyle gelıyor ama gecıcekkk tesekkur ederıımm
Cevap sahibi1 ayTakıntı cokl kötü bir şey unutma bunu. Sen değerlisin bunu unutma
- 1 ay
sizde cok degerlsınız tesekkur ederım ancak meraktayım anında cevap verıyosunuz sızı umarım ısınızden felan alıkoymadım🙏
Cevap sahibi1 ayOlur mu öyle şey birnirimize ihtiyacımız var şu anda senin bana o yüzden yanında olmalıyım
- 1 ay
ya ama aklıma hep şu gelıyor sen ona kendıne asık etmelıydın o senı sevecektı sen ılgı gösterecektin zaten küsseniz bile senı sevecegı ıcın baskasına gıtmezdı ama o kızıda sevıyor ama ılgı gormedıgı ıcın geldı benıde severdı cunku ılgı gosterdıgım ıcın zaten kendısı ılıskı ısteyen bırıydı
Cevap sahibi1 aySen onu dünyanın en mutlu erkeği de yapsan başkasına gidecekti bu kadar net
- 1 ay
neden oyle dusunuyosunuz
Cevap sahibi1 ayÇünkü bir insanın gözü dışarıda ki sen muhteşem de olsan hiçbir şeyi kar etmez
- 1 ay
evet haklısınız yanı benı cok sevsede veya ılgımı bıle sevse de kavgamızda veya baska seyde baskasına gıdecektı cunku bunun karakterı bu karakterı bu olmasa zaten bunu nıye bana yapsın ki bu karakteri bı anda gelmıyo hep vâr olan seyler🤣haklımıyım yani o kızı onca toksıklıge ragmen hakıkaten sevmıs yani dusunun toksıklık olmasa ne kadar sevecek ugrastıgına gore bunlar asıkar sımdı ona ragmen ayrıldıgında bana yazıyosa net bır karaktersızdır unutma bunu ona yapan yarında sana yapar🤣demıstınız haklısnız gercekten haklısınız varya kafam o kadat kotuydu kı dusuncelerden dolayı
- 1 ay
merhaba ıyı mısınız acaba yani dunden berıdır cevabınızı bekledımde bısey oldu sandım
Cevap sahibi1 ayKusura bakma lütfen yazdığını görmemişim 🙂 iyiyim iyiyim Bu aralar yoğun geçiyor birazcık. Sen nasılsın Bu arada her şey yolunda mı bazı şeyleri biraz da olsa atlatabildim mi
- 1 ay
ıyı olmanıza sevındım az bıraz dusunmem gecsede ufak tefek sorunlarm kaldı🥹
Cevap sahibi1 ayHepsi geçecek yalnızca hayatta onun olduğunu düşünmüyor Sana değer verecek O kadar sevecek erkekler var ki ama bu senin için yanlış bir insan
- 1 ay
ben affınıza sıgınarak bır kac soru sorabılır mıyım
- 1 ay
şimdi bakın bunların ilşkisi cok toxıc ya tamam ıkısıde sevıyo ama kız bence takılmalık olarak goruyordur bunu gonderı paylaşıyordu bununla alakalı zaten hep kavga hep kavga sonra o benımkıde ben yeterınce uğraştım yani olmuyo felan demıstır yani demek ıstedıgım ınsan değer gördüğü yerde durmak ıster benle olsa ben ona hep ılgı versem o da benı cok sevseydı mesela kavga ettıgımızde gıder mıydı yani o kız olmadan ılk konusmaya basladıgımız zamanları dıyorum 🙏🙏sıze sanırm anlatmıstım o kızla olan durumu egerkı anlatmadıysam profılıme gırıp soruma bakar mısınız
Bence baştan böyle hayallere kapılarak hata etmişsin. Direkt kendini belli etmesi iyi olmuş. Sevinmelisin vaktin boşa gitmedi ve çok iyi yapmışsın engelleyerek.
115 Yorumla- 1 ay
peki sız benım yerımde olsanız mesela benden ozur dıledı bıdaha demem dedı ve bana asık cıdden cabalıyor yınede affedermıydınız konusur muydunuz yani
- 1 ay
dogru haklısınız
- 1 ay
evet dusunuyorum hala😅😅ya bu arada bunla baktım konusma yurumuyor bende buna sana oyle bısey atıcam kı engelleme havan olmasa bile tak gelecek dedım adam engellemıs ama engelleyecegını hıc tahmın etmıyordum sonra bır ay gecmeden sevgılı yapmıs onla küsünce bana yazdı acaba şey dıyorum benı unutmak ıcın mı o kızla konustu baktı yapamıyo bana gerı geldı yanı korkudan engelledi hani tehdıt ettım ya
- 1 ay
doğru ya haklısınız cıdden beklerdı ben ne dıye bunu dedıysem😅bence şey aman bununla mı ugrasıcam diye engelledi sonra o kızla küsüp bana yazdı cunku ılgısızlıge gelemıyor. bu arada küsüp yazması hakkında ne dusunuyorsunuz
- 1 ay
stalkladımda bunları ordan biliyorum
- 1 ay
ama sonra kız ayıcık paylasmıs aniden gece beliren ayıcık diye o kız arkadasları ıle yasıyor belkı arkadaslarınında ama arkadasının olsa nıye paylassın ki onu da dusundum belkşde benım ex aldı
- 1 ay
peki sunu sorayım direkt küsünce bana yazıp engellemesi ne gibi duruyor
- 1 ay
bana bir tavsiye verseniz nolurdu
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hayaller kurduğun birinin seni üzmesi çok doğal. ✨ Aslında senin o anki tepkin, kendini korumak ve ne istediğini belli etmek için çok haklıydı. O sözler, senin için belki de fazla hızlı ve beklentilerinin dışında gelmiş olabilir, bu yüzden engellemen kötü bir şey değil. Bence senin değerlerinle uyuşmayan bir durumdu. Sence de bu kadar erken böyle bir yorum yapması sence de biraz düşündürücü değil miydi? 🤔
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. Hayırlısı olmuş yol yakınken göstermiş ne mal olduğunu
18 Yorumla- 1 ay
ama sevıyordum gerçekten aşırı sevıyordum pısman oldum gıbı gelıyor yanı sırf bu laf ıcın…yani ilerde sevgılım oldugunda veya evlendıgımde aklıma gelmez mi bu hani sırf bu laf ıcın bıraktım cocugu felan dıye aslında sanaldan da ne kadar asık olabılırım bılmıyorum ama her an aklımda
- 1 ay
ama sanaldan evlenenler var mesela benım ablam ama ablamgılın ortak arkadaşı vardıda
- 1 ay
yalütfen en sonki sorumada cevap verırmısınız
- 1 ay
yani en bastan 2.
- 1 ay
aslında bana mesaj atarmısınız sorularımı sorsam sıze lutfen
1 ay10 günlük iletişim boyunca onun bunu rahatça söylemesine zemin hazırlayacak bir sohbetiniz olmadıysa iyi yapmışsın. Böyle bir sohbet olduğu hâlde engellediysen kısmen iyi yapmışsın.
04 Yorumla- 1 ay
ay hayır asla sevmem zaten bu tarz sohbetleri sadece cok sevıyordum
- 1 ay
Tamam, artık sevmezsin, olur biter. Pişman olma. Önüne bak.
- 1 ay
pekı benı sevse yıne dermıydı yanı ben bu tarz sohbetlerı sevmıyorum deseydım benı kaybetmemek ıcın
- 1 ay
Bir cümlede iki soru sormuşsun. İkisine de tek cevap: Belki.
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 ayİleride kocanın daha 10 gün önce tanıştığı kızlara dudağının tadına bakmak istiyorum dediğini düşünsene mesela nasıl için alacak..
01 Yorumla- 1 ay
dogru haklısınız bana dıyen baskalarına da demıstır
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
1 ayBu soru güldürdü 😅😂 küçük detaylara takılmayın ama beyefendi çok da iyi niyetli değilmiş bilin istedim 🙂
01 Yorumla- 1 ay
ben ıstemıyorum desem bıle acarmıyd acaba konusunu istemeyıncede baskasına gıdermıydıkı cok sevse ama beni
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 ayOh miss iyi yaptın engelleyin şunları ya. Elinize sağlıkkk
05 Yorumla- 1 ay
cok sevmeme ragmen bide😅😅ama bu devırde kımseye guven kalmadı bıde bana asık olsun dıye beklemıstım hani olursa sadece bana der havasından ama sanmıyorumm
- 1 ay
Bunu diyen erkeğin aşık olma ihtimali zıfırrr0 zatenn. Gururlandım valla mutlu ettin akşam akşam 😂
- 1 ay
ya ahahhahaha😅💛🤗☺️birde son gunlerde kadınlara olan tacız cınayet o kadar arttıkı cok unlu dedıgımız ıtıbarı olan kişiler bıle bu suçlara suruklenıyoken ben ne dıye sanaldakı bırı ıcın uzulup bu soruyu yazdıysam ama ıyıkı yazmısım cunku yorumlardaki bir abi daha yüz yüze gorustugumuz ınsanları tanıyamıyoruz sence sanaldakı bırıne nekadar guvebnebılırız sana bunu dıyen yarın baskasına der oldu🙏guvenme kımseye dedi cokta haklı belkı sızde bu sozden bısey cıkarırsınız cunku benim dönüm noktam oldu
- 1 ay
Aynen canımm benimm, ben sanal ilişkiden genel olarak emin olmadığım hiç bir ilişkiye adım atmam her şey uzaktan güzeldir. Sana eden başkasına da ediyordur burada. Garantisi yok, bazen ön yargılı olmakta iyidirr biz böyle devam edelimmm 🌹✨️✨️
- 1 ay
cıdden oylee her sey uzaktan guzel ınsan ıcıne gırınce ne mal oldugunu anlıyor😅🙏
Aşk İlişkileri konusunda 633 cevap paylaştı. Ne var yani zombi olamaz mı belki cocuk cidden yiyecekti ağzını
01 Yorumla- 1 ay
sorum o mu sence?
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Baştan niyetini belli etmiş iyi yaptın o çocuktan bir şey olmazdı
011 Yorumla- 1 ay
peki yani ben sevıyordum cıdden çök hemde o benı zaten tanımıyordu ben bu tarz sohbetlerı sevmıyorum deseydım vekendıme asık etseydım dusuncesı degısırmıydı yıne dermıydı
- 1 ay
napıcam ya of
- 1 ay
sızce sapık mı bu
- 1 ay
yani benı cok sevse bıle zıhnıyetı degısmezdı dimi
- 1 ay
peki benı cok sevıyo asık dıyelım ben ıstemıyorum bu tarz konusmalar deseydım
- 1 ay
yani diyorsunuz ki sevse bile niyeti aklı fıkrı cınsellık sevdıgınden de bunu ıster vermeyınce de sogur gıbı gelıyor
1 ayOnun ciddiyeti başka şeylereymiş yani 1 ay içinde hemen sevgili yapan biri sana karşı ne kadar ciddi olabilir sence bu neyin pişmanlığı bu durumda
014 Yorumla- 1 ay
ya aslında genel olarak ben ılıskım olursa cıddı olsun ısterım demıstı yanı aslında flortken ben sevıyordum zaten onu o sevmıyordukı hanı konustukca ben ona ılgı verdıkce aşık olmazmıydı
- 1 ay
Yok olmazdı ki herkes aynı şeyi söyler kimse ben takilmalik istiyorum demez
- 1 ay
ama ben nasıl sevıyorum ozaman asıgım anlayamıyorum ki
- 1 ay
Ben de öyleyim hızlı bağlanıyosundur sende hatta şu an keşke bana iyi bi şey söylese diyorsundur benden dolayı ama üzgünüm ayni şeyleri yaşadım..
- 1 ay
gercekten oyle sızce bu kısıden olurmuydu yanı ben o konuları ıstemesem normal bır ılıskı yasaydık sonucta bılmıyorum ya
- 1 ay
Sen istemesen o isterdi istemiş zaten. Yeni konuşmaya başladığı birine o şekilde konuşan birinden hayır gelmez ki
- 1 ay
askım şimdi ben bunu 1 senedır stalklıyorum ama hep onun mesaj atmasını bekledım sonra tıktoktan profılımı hep görüntülüyordu bende mesaj yazdım sonra konustuk ama ben yani adamı nedense hep terslıyordum ama terslemek derken oyle degıl hani sevdıgımden aslında şımardım gıbı o da bılıyordu bu arada hatta sey dıyodu ılgılı olmazsan zaten konusmazsın ben bılıyorum senı vs dıye 15 gun konustuk 15. gunde bunu dedı bende tersledım felan sonra engellestık pısman oldum cunku o zaten cıddı ılıskı ıstıyorum hanı cıddı degılsen soyle demıstı sonrasında engelledım işte ama pısman oldum cunku yanı terlesem aslında tersledımde kufur ettım o da dedıkı terbıyesız bende dedımkı ben sana dudak tadını merak edıyorum dedım mı dedım AAAA NELER DIYO ya dıyerek dalga gectı benle aslında pısmanlıgım şu yani aslında ben bu tarz konusmaları sevmıyorum desem acmazdı guzelce konusurduk cunku cıdden cıddı degılsen gorusmeyelım demıstı
- 1 ay
Sen şu an kendimde ne hata bulsam diye arıyorsun. Madem ciddi ilişki insanı o zaman bir kızın bundan rahatsız olabileceğini düşünmesi gerekliydi. Demek ki zihniyetini erken belli etmiş. Ha madem belli ettin pot kırdın sen sinirlendiginj belli ettiğinde özür dileyip durumu kurtarabilirdi ama onu da yapmak yerine hâlâ üste çıkmaya çalıştım. Üzgünüm ama olmazmış zaten ondan. İyi ki erkenden engellemişjm diye şükredeceksin birkaç haftaya. Şu an çok yeni olduğu için kendine kızıyorsun
- 1 ay
uzgunum ama aradan 7 ay gectı…ama her gun dusunuyorum ondan mı acaba
- 1 ay
7 ay önce mi engellemistin ve şu an hâlâ pişman mısın
- 1 ay
evet ve bu arada profılıme gırıp soruma bakar mısn onunla alakalı aslında gorursun
- 1 ay
Muhtemelen bu 7 ayda gerçekten saf sevgisi olan biriyle karşılasmadin o yüzden hâlâ özlüyorum sanıyosun
- 1 ay
Askim mesaj gitmiş yaa tg varsa verebilirsin sen
- 1 ay
askm i, g var nuser789.89
1 ayMuhtemelen engellemeseydin, dediğini yapabilirdi. Verilmiş sadakan varmis
06 Yorumla- 1 ay
merhaba ben ona bu tarz şeyler sevmiyorum deseydım ve hani o benı sevse asık olsa bile dermıydı ıstemıyorum deseydım saygıda duyabılırdı ama gıdıp baskasına yazarmıydı ve sızden rıcam en sonkı soruma cevap verırmısınız proflıme gıdıp 🙏🙏🙏
- 1 ay
Profiline girip tabiki en son sorunuza cevap vermeyeceğim. Ama sevmiyorum etmiyorum demeyle dinecek bir ateş degil kardeşimizin ateşi. Sen en iyisini yaptin
- 1 ay
cok kotusunuz
- 1 ay
Yok kötülükten değil. Kafam çok dolu
- 1 ay
yardıma ıhtıyac bırıne bu yapılır mı neyse sagolun
- 1 ay
Yok yardimi biraktim ben. Gercekten kusura bakmayin
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hayır iyi ettin
11 Yorumla- 1 ay
askm benı sevse bıle hani kaybetmemek ıcın dermıydı yıne
Amacını belli etmiş sanki
01 Yorumla- 1 ay
evet de cok sevıyordum ya
Gizli Üye(25-29)1 ayYapmadın. Si. Kip geçerdi
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 ayİyi yapmışsın seni kullanır atardı zaten
12 Yorumla- 1 ay
pekı sevse yani ben bu tarz sohbetlerı sevmiyorum deseydım kendıme asık etseydım
Cevap sahibi1 ayÖyle birini değiştiremezsin
Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı. Doğru yapmışsın
04 Yorumla- 1 ay
ama sevıyordum gerçekten aşırı sevıyordum pısman oldum gıbı gelıyor yanı sırf bu laf ıcın…yani ilerde sevgılım oldugunda veya evlendıgımde aklıma gelmez mi bu hani sırf bu laf ıcın bıraktım cocugu felan dıye aslında sanaldan da ne kadar asık olabılırım bılmıyorum ama her an aklımda
- 1 ay
ama sevıyordum ya vallahı bıllahı of o da sevmezmıydı zaten o ben cıddı dusunyorum demıstı yanı nasıl guvencem bılmıyorum yanı sevıyorum dıyıp ılgı goserıp cınsellık ıcınde konusabılırdı benımle yanı bılmıyorum gercekten caresızım sevıyorum cunku ama sanaldan ne kdr sevmek denırse bılmıyorumda
İyi yapmış, senin gibi kezbanı mı çekecek
03 Yorumla- 1 ay
kezban ve sapık sıg dusuncelı ınsansın o yuzden dıyecegım bısey yok sana ınsallah kardeslerıne annene yoldan gecen bırıde der bunu
- 1 ay
ne bu cekememezlık sapkınlık bu resmen!! dusunce tarzına bak
Gizli Üye(25-29)1 ayVermeye çok meraklısın
01 Yorumla- 1 ay
oyle olsa konusurdum soru sormazdım abuk subuk konusmayıb
Gizli Üye(36-45)1 ayhangi dudak?
00 Yorumla
1 ayHaklısın
04 Yorumla- 1 ay
ama sevıyordum ya yanı kapat desem bu konuyu acmazdı normal bır ılıskı yaşamazmıydık
- 1 ay
Orasın bilmiyorum tanımam etmem ama engellemekte haklısın takma kafaya aşk felan geçici şeyler pişman olmaya değmez
- 1 ay
ya bide sanal yani nasıl asık onuda bılmıyorum gormedım bıle yuzyuze yanı onu gec goruntulu bıle konuşmadım cunku bu konuyu actı bende engelledım ama pısman oldum cunku hanı bır laf ıcın nebılım
- 1 ay
Normal şeydir bendede olmuş hiç görmediğime aşık olmak Vs geçer rahat ol
1 ayBence normal
07 Yorumla- 1 ay
neden
- 1 ay
Yükselsin yazmıs sevmesen o konuları engel atman normal seviyorsan yaniıs yapmısım
- 1 ay
ama cınsellık ıcın kullanmayacagı ne malum uzgunum ama kızlar sızın gıbo dusunmuyor sızde lutfen benı kardesınız gıbı dusunerek cevap yazarsanız cok mutlı olurum
- 1 ay
Yo ben gerçek düşüncemi yazdım istekli ken demiştir sen cinsellik konısu sorun saç konısma Gilan vur tekmeyi
- 1 ay
sıze ozaman soru sorayım peki ben ıstemıyorum desem hani yınede acarmıydı konuyu veya benımle cıddı dusunurmuydu aslında demıstı ama benı cınsellık ıcın kullanmayacagı ne malum abi nerden anlıcam sanal bide ama sevıyorum aslında sevıyor muyum o da bellı degıl ama onsuz yapamıyorum takıntı yapmısımdır belkıde
- 1 ay
Hertırlısu olur sen tek pencereden bakıyon sevişip bırakada nılor bu konuları acöadan
- 1 ay
peki o kısı nasıl bırı sızce lutfen bana nesnel olun 19 yasındayım yanı sevıyorum aslında sanaldan neden sevıyorsam bılmıyorum ama kotulugumu ıstemezsınız sanırım 🙏🙏🙏
Gizli Üye(18-24)1 ayYapmadın
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer