Sosyal medyadan tanıştığım çocuğu dudağımın tadını merak ediyor dedi diye engellemekle hata mı yaptım?

arkadaşlar yaklaşık birini sanaldan 1 seneye yakındır takip ediyorum ve onu çok seviyor, beğeniyorum sonunda bir şekilde konuştuk ve bana 10. günde dedi ki dudağının tadını merak ediyorum dedi bunu yazılı olarak beyan etti daha ortada buluşma yok ama ben onu çok seviyorum onunla ilgili hep hayaller kurdum sonra ben sinirlendim engelledim 1 ay geçmeden sevgili yapmış çok pişman oldum onsuz yapamıyorum sizce engellemekle iyi mi yapmıştım ama çok seviyordum kendisi de bana zaten ciddi olduğunu da dile getirmişti
yani saçma sebepten mi ayrıldım asıl pişmanlığım ona kendimi aşık edecektim ve bana demeyecekti bir daha bu tarz kelimeleri
Güncellemeler
1 ay
tamam basarııcammm Şu an sadece cok takıntı yaptıgım ıcın boyleyım haklısınızzz şu an cıdden sorularım bıttı
Sosyal medyadan tanıştığım çocuğu dudağımın tadını merak ediyor dedi diye engellemekle hata mı yaptım?
Cevapla