Flört olup olmadığından emin olamadığım çocuğu arkadaşlarıma anlattım kötü bisey mi yaptım sizce?

Pişmanım çünkü arkadaşım sende erkeklere çok duskunsun dedi bende biraz kafamda kurmuş olabilirim çünkü çocuk flortlesiyor muydu yoksa etmiyor muydu emin değildim arkadaşlarıma anlattım en son Anneme anlattım pişmanım yani keşke anlatmasaydim

Flört olup olmadığından emin olamadığım çocuğu arkadaşlarıma anlattım kötü bisey mi yaptım sizce?
Cevapla