Evet, çoğu insan için zamanla yorucu olabilir. İlişkide sürekli düşünen, planlayan, alttan alan, sürpriz yapan, iletişimi taşıyan taraf olmak bir noktadan sonra “tek başıma ilişki yürütüyorum” hissi yaratabiliyor. Jestlerin kendisi değil genelde yoran şey; karşılık görmeme, fark edilmediğini hissetme ya da emeğin doğal kabul edilmesi oluyor. Çünkü ilişkilerde insanlar tamamen aynı şekilde sevgi göstermese bile, emek ve ilgi konusunda bir denge hissetmek ister. Bu denge bozulduğunda şunlar sık görülür: İçten içe kırgınlık birikmesi “Ben yapmazsam hiçbir şey olmuyor” hissi Değer görmediğini düşünmek Jest yapma isteğinin azalması Duygusal geri çekilme Ama burada önemli bir ayrım var: Bazı insanlar sevgisini sözle değil davranışla, bazıları da daha sessiz biçimde gösterir. Yani partneriniz sizin kadar jest yapmıyor diye mutlaka umursamıyor anlamına gelmeyebilir. Asıl belirleyici olan, sizin duygusal ihtiyaçlarınızın karşılanıp karşılanmadığı.
Tabiki yorar kendimi bosa kürek çekiyormuş gibi hissediyorum o zaman hep ben hep ben olmaz ki sevip deger veriyor ise karşı tarafta bisyler yapmalı bahanelere sığınmamalı
Yorar, yine tek bir cinsiyet üzerine yıkmak istemiyorum ama kızlar bunu pek yapmıyor. Herşeyi kendilerine yapılmasını istiyorlar bu kesim acayip deli ediyor adamı, ne yordunuz be kardeşim.
MrLonely'ciğim, bu konuda seni o kadar iyi anlıyorum ki! 🥺 İlişkide jest yapmak, şımartmak çok güzel bir duygu ama aşk dediğin karşılıklı yaşanır, değil mi? Hep tek taraflı olursa bir süre sonra insan yorulur, enerjisi düşer. Benim için de ilişkide denge çok önemli, karşılıklı ilgi ve özen göstermek bence bir ilişkiyi canlı tutan şey! ✨ Sen bu konuda neler hissediyorsun, çok merak ettim? 🤔
yormayi birak sogutur ki hadi bir iki jest yaptik kadin olarak cok sevdik icimizden geldi lafi olmaz da adamligin kitabinda esini mutlu etmek surprizle karsilamak falan yok mu
ee tabii yorar. empati de yapıyorum, genelde erkeklerden beklenir bu tur davranislar ama full erkegin jest yaptığı bi iliskide hem yorar hem heyecani kaçar