Artık ilişki düşünmüyorum sizce fikrim doğru mu?

Fikrim ve deneyimim: bir sevgilim olduğun ister çirkin olsun ister yakışıklı illa bir kızın radarına düşüyor. O kızın ilgisi için ben ya terk ediliyorum ya da aldatılıyorum. Sorun bende değil sorun erkeklerdeki açgözlülükte, bunu da değiştirmek imkansız, yıpranmaktan yoruldum. Galiba bir daha hiç kimseyi sevmeyeceğim.

Artık ilişki düşünmüyorum sizce fikrim doğru mu?
Cevapla