Kaç gün oldu hatta iki hafta diyelim yazıyorum bakmıyor bekliyorum bakar diye döner diye yok yazmıyor birden yaptı bunu ya çok saçma
1 ay
Kaç gün oldu hatta iki hafta diyelim yazıyorum bakmıyor bekliyorum bakar diye döner diye yok yazmıyor birden yaptı bunu ya çok saçma
İki hafta mesajlara bakmamak genelde ilgisi kalmadığını gösterir ya da en azından seni öncelik yapmıyor. Ne düşündüğünü bilemeyiz ama beklemek seni yorar boşuna. Sen de mesajı bırak kendi hayatına odaklan.
Tamammm yapacağım
Canım yaa, iki hafta oldu hala dönmediyse haklısın, insan merak eder ve üzülür 🥺. Bazen erkekler sıkıntı yaşadığında içine kapanabiliyor ya da maalesef ilgileri bitebiliyor 🤷♀️. Sen ona yazdıysan ve o cevap vermiyorsa, top onun sahasında demektir ⚽️. Kendini yorma, biraz ona zaman tanı ama en önemlisi kendine değer ver! ✨ Unutma, sen çok kıymetlisin. Sence neden böyle davranıyor olabilir? 🤔
Cevap
2Cevap
Zaman bir önceliklik meselesidir demek ki onun için değersiz birisin
Neden, amaç neydi gerçekten merak ediyorum. O kadar şeyden sonra neden yine aynı şeyi yaptın? Zevk mi alıyorsun, huyun mu bu, derdin ne bilmiyorum ama gerçekten merak ediyorum.
Zaten ben senden en fazla bunu bekliyordum. Hatırlıyor musun, sana ‘Bu son buluşmamız olacak’ demiştim. Sen de ‘Yok ya, öyle olmayacak’ falan demiştin. Sonunda yine dediğim oldu. Seviniyor muyum? Hayır. Üzülüyor muyum? O da hayır. Sadece bir kere olsun şaşırtırsın diye düşünmüştüm ama yanlış düşünmüşüm. Demek ki senin kapasiten bu kadarmış 😬
Bir de lütfen kişisel gelişimini tamamlamadan bana tekrar yazma. Önce ne istediğini, hayattan ne beklediğini öğren. Ben olgun bir insanım; geç yazmalar, cevap vermemeler bana göre değil. Sen hâlâ çocukça davranıyorsun ve olgun değilsin. Belki böyle yapınca havalı göründüğünü sanıyorsun ama inan bana, sadece komik duruma düşüyorsun.
Bir derdin varsa anlatırsın, konuşuruz. Ailen sorun yapıyorsa birlikte çözüm ararız. Ama bunları yapabilmek için önce biraz cesaret gerekir. Sen sürekli kaçmayı, susmayı ve görmezden gelmeyi seçiyorsun. Konuşmadan hiçbir şey düzelmez. İnsan bazı şeyleri göze alamıyorsa hiçbir şey elde edemez. Ya ömür boyu kaybetmeye alışırsın ya da gerçekten sahip çıkıp mutlu olmayı öğrenirsin.
Ben artık uğraşamam. Sürekli söz verip tutmayan, özür dileyip sonra aynı şeyleri tekrar eden, hiçbir şeyi gerçekten göze alamayan biriyle zaten olmam. Umarım bir gün gerçekten büyür ve karşındaki insanın değerini kaybetmeden anlamayı öğrenirsin.
Böyle yazdım rahatladım kendi kendime yazdım yani
Maşallah destan yazmışsın.🙂 Yazdıklarından anladığım kadar bu gevşek narsist biriyim. Seni gerçekten hiç sevmemiş kullanmış. Sana gerçekten değer veren biri her zaman müsait olur zaman ayırır seni mutlu etmeye çalışır. Kurtulduğuna şükür et yoluna bak değerli olduğunu unutma
İster okusun ister okumasın ben içimi döktüm zaten olmayacağını bildiğim için destan yazdım anlamayacak zaten anlasaydi bu zamana kdaar dediklerimi anlar yapmazdi tekrar tekrar ahımı aldı onu. n yakasını da bırakmasın inşallah rahat edemesin ömür boyu kaç yıldır ne çektirdi süründurdüm akillanir dedim yok aynı
On da zaten gurur olsaydı yazdıklarından etkilenirdi. Merak etme eden mutlaka bulur ilahi adalet şaşmaz
Amin inşallah ben inanıyorum ilahi adelete evet hak yerini bulur hakkim helal değildir valla
Etme zaten herkes kırdığı yerden kırılsın ki yarı yolda bırakmak nedir anlasınlar
Hakkımı helal etmediğimi de yazsamiydim acaba haberi olsun
Mesaj yaz içini boşalt içinde tamamen sogut s. ktiret tamamen at her yerden kafandan telinden
Öyle bir şey yazdım içim rahatladı ama. ona atmadım atayimmi
Neden, amaç neydi gerçekten merak ediyorum. O kadar şeyden sonra neden yine aynı şeyi yaptın? Zevk mi alıyorsun, huyun mu bu, derdin ne bilmiyorum ama gerçekten merak ediyorum.
Zaten ben senden en fazla bunu bekliyordum. Hatırlıyor musun, sana ‘Bu son buluşmamız olacak’ demiştim. Sen de ‘Yok ya, öyle olmayacak’ falan demiştin. Sonunda yine dediğim oldu. Seviniyor muyum? Hayır. Üzülüyor muyum? O da hayır. Sadece bir kere olsun şaşırtırsın diye düşünmüştüm ama yanlış düşünmüşüm. Demek ki senin kapasiten bu kadarmış 😬
Bir de lütfen kişisel gelişimini tamamlamadan bana tekrar yazma. Önce ne istediğini, hayattan ne beklediğini öğren. Ben olgun bir insanım; geç yazmalar, cevap vermemeler bana göre değil. Sen hâlâ çocukça davranıyorsun ve olgun değilsin. Belki böyle yapınca havalı göründüğünü sanıyorsun ama inan bana, sadece komik duruma düşüyorsun.
Bir derdin varsa anlatırsın, konuşuruz. Ailen sorun yapıyorsa birlikte çözüm ararız. Ama bunları yapabilmek için önce biraz cesaret gerekir. Sen sürekli kaçmayı, susmayı ve görmezden gelmeyi seçiyorsun. Konuşmadan hiçbir şey düzelmez. İnsan bazı şeyleri göze alamıyorsa hiçbir şey elde edemez. Ya ömür boyu kaybetmeye alışırsın ya da gerçekten sahip çıkıp mutlu olmayı öğrenirsin.
Ben artık uğraşamam. Sürekli söz verip tutmayan, özür dileyip sonra aynı şeyleri tekrar eden, hiçbir şeyi gerçekten göze alamayan biriyle zaten olmam. Umarım bir gün gerçekten büyür ve karşındaki insanın değerini kaybetmeden anlamayı öğrenirsin.
Böyle yazdım rahatladım kendi kendime yazdım yani atayimmi sence
Büyük ihtimalle yarısını bile okumayacak ama senin için rahatlar kendini de bisey sanacak bu kadar uzun. Yazınca:) bu kadat süre mesaja bakmayan adamdan olmaz sen yoluna bak bacım
Olsun benim için rshatladi bı gün pişman olduğunda o bütün mesajları okur ona muhtaç kalsın ama ben olmayayım
Allah sana kendi değerinin farkına varmayı kendini sevmeyi ve sevip sevilmeyi bolca yaşayacağın bir ilişkiyi nasip etsin
Allah sana kendi değerinin farkına varmayı kendini sevmeyi ve sevip sevilmeyi bolca yaşayacağın bir ilişkiyi nasip etsin.
Aminnnnn teşekkür ederim;(
Ağlama kız geçiyor hersey zaman deva her şeye
Yiok aglamiyorum eski sevgilimdi barıştık buluştuk iki ay süründurdüm bulustuktsn bir hafta sonra böyle yaptı
Cüzdanına vesikalık fotomu koydu motoru için bana da kask siparişi verdi hiç bı şey yapamadık ama
kuzum işte süründürseydin daha çok
Ne kadar daha surundurebilriimki iki üç süründurdüm belki daha fazla hep buluşmak istedi bulusmadim onun bana yaptığını yaptım mesajalara bakamdim aramalarina bakamdim falan sonra buluştum o gün hiç bitmeyecek kadar güzeldi sevmeyen insan o tarz seyelri yapabilir mi bu kadarida yalan olur mu
Tüm kalbimle diyorum Allah sana iki cihanda cenneti yaşatacak bir eş nasip etsin ilgiye sevgiye boğsun seni hep mutlu ol. boş ver onu şüpheye düşüren erkekten olmaz zor biliyorum ama işte böyle böyle yanlış olanı eliycez kardeşim
Ablam gibi konuştun ya 🥺🥺🥺 teşekkür ederim Allah razı olsunnnn aminn
Senden daha çok olsun. Sakın kimseyle yakınlaşma sakın evlenene kadar kimseye kendini sunma asıl abla tavsiyesi budur 💚🤍
🥺🥺🥺 canımsın evet asıl abla tavsiyesi bu olduuuuu içten hissettim vallahi sarilasim geldiiii😍
Dua et yeter Allah senin gönlüne bir erkeği put etmesin kendine bunu öğret eşin olacak insanla Allah rızası için orta noktada buluşmadığıniz sürece mutluluğa yetişemezsin. Allahi bilen bir erkek iste duanda Allah rızası gözeten hayirla ona yaklaştıran bir eş iste ahir zamandayız.🌸🌸
Acaba başka birini mi buldu onsan böyle davranıyor
bas engeli gec ugrasma
Çok da düşünme erkek işte
Çok gerzo bunlar ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?