Ne yaptığını, nereye gittiğini hiç bilmiyorum, pek aramaz, mesaj atmaz, mesela bugün sadece günaydın nasılsın dedi, o kadar. Sesli aramayı da dün yaptık, sadece 1 dk.
1 ay
Bunun sana çok zor geleceğini biliyorum, ya abartıyorsam ya durduk yere kuruntu yapıyorsam diye düşüncelere kapılacağını da biliyorum ama sana tavsiyem canını ne kadar çok yaksana net ol ve ayrıl oldan, duyguların mantıüının önüne geçmeye çalışacak buna müsaade etme ve dik dur kararlı ol çünkü o çocuk seni gerçekten sevmiyor. Bu süreci atlatıp geriye baktığında bunu çok daha rahat ve net kendin göreceksin zaten.
Ne kadar acı bunu bilmek dün geceye kdr konserdeydi hiç aramadı eve gelince bile özür dilerim konusmasdik yarın aricam demedi insan bunu yazar ya hadi sabah yine ben mesaj attım bak o atmadı 2 kelime konuştuk çok işim var dedi evi toparlıyorum falan zirvaladi 11den beridir yine yok
E sevmiyorsa ayrılsn hayatım neden ayrılmıyor ki bana bunu yaşatmaya hakkı yok beni anlıyorsun değil mi
O kadar haklısın ki biz demiyoruz bize Dakika başı yazsın ya da arasınlar falan filan Bak mesela 5-6 saattir hemen hemen yok Nerede Ne yaptığını bilmiyorum hiç demiyor mu bu kızla konuşayım belki onunla konuşmaya ihtiyacı var Belki sıkıntısı var belki canı sıkılıyor yok yani diyorum ya dün sesli Konuşacak o da 1 dakika kesinlikle yok artık İçim içimi yiyor dün gece 4.00'e kadar uyumamışım ve şu an Başım çatlıyor bile doğru düzgün kahvaltı bile yapamadım şu an acliktam kırılıyorum resmen
Ben ondan ayrılıp unutmaya, kendi yoluma bakmaya çalışırken çok zorlandım akıl ne kadar karaktersiz biri olduğunu bilsede kalp kabul etmek istemiyor o yüzden sürekli bir ikilemde kalırken sürekli kendimi sorgularken buldum kendimi ama en sonunda başardım. Çok zor bir süreç biliyorum ama en kısa sürede ondan ayrılmalısın, bu süreçte eğer bir hobin varsa ona yönel, kendini ona kaptır hobin yoksa da bir tane edinmeye çalış inan bana bu süreci atlatmada bir hobinin olması ve vaktini ve aklını hobine ayırman çok yardımcı oluyor.
Anladım canım Çok teşekkür ederim kıyamam sana Beni anladığın için çok sağ ol ben bu durumu ilk defa yaşamıyorum ama her defasında böyle şeylerle karşılaşınca artık dayanamıyorum Çünkü biliyorum ki hak etmiyorum seviyorum sağda kalıyorum saygılıyım anlayışlıyım yani ne eksik olan ne sevilmiyorum niye yeterince sevilemiyorum Neden benim için çaba göstermiyor Hiç mi beni merak etmiyor bilmiyorum ki
Anladım güzelim hemde cok iyi anladım 27 yaşında bakireyim ben yapamam yani çok günah açık biriyim kapalı değilim yinede vicdanen rahat olamam emin ol övmek için demiyorum aile terbiyesi ile büyümüş biriyim ihaneti saygısızlıgi bilmem etmem sevgimi verdikçe veririm ama yok baksana 2 günde yokluğunu unuttum
Başka bir açıklaması olamaz bence 😪çok üzgünüm hala bir haber yok acaba nerde kiminle napiyor bu kdr anlamış değilim
Canım ya, bu durum insanı çok meraklandırır ve üzer eminim. 🥺 İlişkilerde bazen karşılıklı beklentiler farklı olabiliyor ya da karşı tarafın hayatında seni etkileyen bir durum yaşanıyor olabilir. En doğrusu onunla oturup, sakince neler hissettiğini ve neden böyle davrandığını konuşmaya çalışmak. İletişim her şeyin anahtarı, biliyorsun. Belki stresli bir dönemden geçiyordur, kim bilir? Sen bu durumda nasıl hissediyorsun? 🤔
Cevap
4Cevap
7/24 kimse konuşamaz ama sanki sizinki de fazla az
Hep böyle mi yoksa bazı günleri mi hani belki yoğundur yorgundur
Canım her dakika konuşalım demiyorum zaten bizimki anormal işte sabah 10dan bu yana yok küs olduğumu biliyor hiç özür bile dilemedi hiçbir şey olmamış gbi nasılsın dedi kolay gelsin dedim gidiş o gidiş
Müsait olduğu halde yazmıyorsa normal değil
Onu bilmiyorum müsait olunca da yazmıyor mu ams genel itibariyle zaten çok sık yazıp aramaz
Ayrılmak istiyor ama adımı senden bekliyor
Öyle mi diyosun
Ayrildi
Gülüm yazmadı hiç gün boyu bende story attım deniz manzarası story mi izleyince bende kızdım mesaj attım amacın ne istemiyorsan belirt beni yorma dedim yine geceye kdr cevap vermedi işte yazdı seni üzmek istemiyorum kafam dağınık toparlanmam lazım gbisinden sen vok iyisin güzelsin problem sende değil falan filan
Yazana saygı mi duydun
Anlamadim
Anlarsın zamanla yaşın genç
Anlatır mısın?
Hayır anlatmam yazarsan belki
Neden acaba
Bilsem buraya mı sorarim
Nereye sorarsın gülüm
Hmm ilgilenmiyor demek biri olabilir
Biri varsa benimle neden ayrilmiyo
Yedekte tutuyor olabilir
Ya sabır
Maalesef
Ayrıl
Sıkıştırdınmı cocugu
Evet sıkıştırdım bana 10 kilo altın al dedim
Gercektenmi
He ya niye yazmıyor saniyorsn
Duaet ülkeyi terk etmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?