Sevgilimin umursamazca tavırlarından o kadar sıkıldım ki o zaman bitirelim dedim. Dün cumartesi diye kitap kafeye gittim tek başımaydım 2 haftadır ses yoktu geldi sırf beni rahatsız etmek için. Yoksa ben zorla götürüyordum. Doktorun EKG istediği bir rahatsızlığım var vazo.. senkop deniyordu (tam hatırlamıyorum). Hatta çok kahve içmememi önermişti. O kadar sinirlendim ki telefonla konuşur gibi yapıp kalkayım dediğimi hatırlıyorum ama sonrasında gözüm karardı yan masaya vurmuşum kafamı omzunu başka yere vurmuşum mosmor olmuş üstüme insanların kahvesi dökülmüş. Haliyle ben bayılınca gördü yani. Ve kendimi rezalet hissediyorum onu taktım diye bayıldım çünkü. Doktor sordu bir yandan sabah yedin mi bir şey diye yemedim sınav stresimden oldu dedim. Kendi sormuyo da mal gibi doktorun arkasından bakıyor. Kendine ego malzemesi yapacak hâlâ bende beni düşündü de bayıldı diye. Kendimi iğrenç hissediyorum. Vitamin kullanıyorum belki bu rahatsızlığı önlerim diye o da fayda etmiyor
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer