Sevgilimi taktığım için bayılınca kendimi rezil ve iğrenç hissetmem normal mi?

Sevgilimin umursamazca tavırlarından o kadar sıkıldım ki o zaman bitirelim dedim. Dün cumartesi diye kitap kafeye gittim tek başımaydım 2 haftadır ses yoktu geldi sırf beni rahatsız etmek için. Yoksa ben zorla götürüyordum. Doktorun EKG istediği bir rahatsızlığım var vazo.. senkop deniyordu (tam hatırlamıyorum). Hatta çok kahve içmememi önermişti. O kadar sinirlendim ki telefonla konuşur gibi yapıp kalkayım dediğimi hatırlıyorum ama sonrasında gözüm karardı yan masaya vurmuşum kafamı omzunu başka yere vurmuşum mosmor olmuş üstüme insanların kahvesi dökülmüş. Haliyle ben bayılınca gördü yani. Ve kendimi rezalet hissediyorum onu taktım diye bayıldım çünkü. Doktor sordu bir yandan sabah yedin mi bir şey diye yemedim sınav stresimden oldu dedim. Kendi sormuyo da mal gibi doktorun arkasından bakıyor. Kendine ego malzemesi yapacak hâlâ bende beni düşündü de bayıldı diye. Kendimi iğrenç hissediyorum. Vitamin kullanıyorum belki bu rahatsızlığı önlerim diye o da fayda etmiyor
Sevgilimi taktığım için bayılınca kendimi rezil ve iğrenç hissetmem normal mi?
Cevapla