İş arkadaşıyla gizlice konuşup siliyor galiba hâlâ nasıl öğreneceğim zaten okutarak wpi öğrenmiştim ama eşim ile baya kavga ettik uyanık o görür şimdi basıl öğreneceğim başka
1 ay
Cevap
16Cevap
Boşuna strese girip yuvanda huzurunu bozacaksın
Bosuna mi? Ahahhaha kiz meselesi var diyoruz nasil bosuna
Evde PC varsa oradan oturum açabilir takip edebilirsin
Sorumu okumuyor musunuz siz cikidricam? Boyle ogtendi zaten diyorum
Kudur meraklı melehat seni
Zaten öyle bir şüphen varsa ayrilmaya bak. Şüpheyle yaşanmaz
Suphe yanlis da olabilir? En onemlisi aciga cikarip herkese rezil etmek
O halde sen içini rahatlatmayı degil de intikam almayı isteyen kötü bir eşsin. Yine ayrıl adam senden kurtulsun
Yav sen benim hayatimda ne biliyorsun kardes? Bu kiz yuzunden kavga ettik evi terk ettim evi terk etmeme ragmen kizi instadan cikartmicam dedi. Ustune ben gittikten sonra kkizi cikartip wpdan goruyorum ben diye smsden 132 sms yazmis ben aglarken sizlarkeb bide gidip 2 saat kizla seslo konusmus kzii teselli ettim dedi? Onca seyr ragmen geldim soguk yapti bana ailesine gitti eski kavgalari soyleyip tahammulum bitti diye uste cikti
Ben haksiz duruma dustum
O zaman ayrıl, adamdan kurtul. Şüphe intikam iyi duygular değil. Günün sonunda zararı sana olur
Yav basil olsun kardes? Ben Şu an bosansam beni sucluyorlar hersey aciga cikmali?
Geceye dönük son xx yılın hts kayıtlarını hesap dökümlerini hesap incelemelerini talep etsin avukatın. Bundan cok uzadı yani konu hakkında genel olarak düşüncem boyle. Daha da konuşmak istersen gel
Avukata nasil verim suanda
Detayları bilmiyorum. Bunu uzman biriyle görüşmek daha dogru olur
Cok zor telefonunalabiliyirsaniz bir bilgisayarda whatsapp’i acip uzaktan izleyin
Yav zaten oyle yakaladi yaa beni alla alla
Yani bundan sonraki adim telefona korsan yazilim kurmak spy programlar var ama o biraz zor ozellikle iphoneda
Yazık ya bu tür boş şeyler için ailenizi düzeninizi bozmayın küçücük şeyler den büyük olaylar çıkarmak yakışmıyor
Kucuk seyler oldugunu nerden biliyon?
Detaylı anlatırsan bunu daha net bir sonuca bağlarım ama tavsiyem sınırı aşmayan normal konuşmayı sorun yapmak da yanlış olur
Ama silmesin diye kavga ettik o zaman neden siliyor !
Yanlış anlaşılmasından çekiniyor belki çok sert tepki verirsin diye korkuyor normal bir konuşmayı sorun yaparsın diye düşünüyor belki de o yüzden siliyor belki de
Ama uyardık uyardik kaynanada uyardi silme diyeeeeee
Bilgisayar dan eşinin telefonunu WhatsApp web den aç ne mesaj gelirse oradan görürsün anlık olarak
Yav ordan acik verdim diyorum onu bende biliyorum ADAM KONTROL EDİYOR
Anladım valla sor dersen eşime danışıp sorayım yaz istersen bana başka bir çözüm gelmedi aklıma 🤔
Sorunca dogruyu soylucek zaten hey allahim
Haklısın da bir kadın olarak eşimden fikir almak geldi aklıma
Sordum konuştum alıp kafasına vuracak o telefonu diyor hesap soracak diyor 🙄
Kadınlı erkekli iş yerleri çok sıkıntılı ister istemez yakınlaşma oluyor
Yorumları okuyunca cinnet geçirdim yorumlardaki cahil kesim erkeklerine soruyorum eşiniz bunu yapsa buraya yazdığınız şeyleri siz yaparmısınız?
:((
Neden siliyor konuştuğu kadinmi
He
Girmediğini istemediği mesaj lar
Seni aldatıyor dur muhtemelen neden silsin yoksa
He
Konuşabilir sen kadınsın karışamazsın
Uza
Yerini ve haddini bil
Yav yuruu seni engellemekten biktim sen bos yorumlardan bikmadin
Boynuzlanmış karı beni engellemiş ya da engellememiş kimin $ikinde, git evliliğini kurtar mk
Lannnnn deffffffoooooooooolll
Keyfim bi yerine geldi ulan anlatamam
Ergensin
Çırpın çırpın hamsi baluğu gibi
Bunlarla uğraşma hayatını zindan etme
Abi mecburum mecburrr cocuk beni hatali cikardi
Kaç yıllık evlisiniz
3
Üç yılds gözü bu kadar dışarda olmamalı
Yav yeni baskadi ne uc yili
Gözünün senden başka kimseyi görmemesi lazım
öğrenemezsin.. ayrıca konuşmasında ne sakınca var
ayrıca bu saatte mesajlaşıyosa daha ilşki yaşamamışlar demektir
Konusmasinda ne sakinca mi var? Bekar kizla ne konuscak? Evde konusmuyor is yerinde yazsiyor zaten
Kaldi ki. BU kiz yuzunden evi terk ettiim
işyerinde konuşuyosa evde neden devam etsinki. yani yazışıyosa
😮.. daha yatmamışlar demekki. yatsalar o yazışma hevesi kalmazdı
Evde yazismiyor yavvvvvvv is yerinde yazisiyo
aynı işyerinde değiller ozaman
Ayni is yerinfeler kardes olay da bu
yw aynı işyerindelerse ne mok yediklerini nereden bilecen. evden wp mesajlaşıyolarsada daha yatmamışlar demekki. kocan tadına varınca mesajlaşmaz.
İs yerinde mesajlasiyorlar evde degil? Ayni is yerinde ne icin mesajlasiliyor
amma karışık işmiş.. yanyana gelemedikleri için mesajlaşıyolardır. ama ne yazışıyoşar bilemezsin.
Yan yanalar odada zaten. Mesele de bu ne mesajlasiyorlaf
hee.. şeyni ylarım oda bende senin falan yazışıyolardır🤷kız sulanıyodur sennkide kldırıydur
Yavv bilmiyoruz iste bilmiyoruz
işyerinde mesajlaştıklarına nerden kanaat getirdin aw. malummu oluyor
Wp okuttum okuttum bir kez yakaladim sonra kizla sureli mesajlar acik bildirimi vardi ekrandan o silinmiyor sihbet ettikten sonra sohbeti temizle deyince siliniyor buradan fark ettim?
o o puya ulaş. senn a krum kocamın pşini bırak de?
Esime soylesin sonra sikinti ciksin
vy o pu vay.. bukadarmı tehlikeli
Evet
kocana ver ayar. tehdit et.
bnce ogrenirsin bi sekilde
Benle konusuyor al rahatla
Ne diyon ya
Aldatıyor
Ee konuşuyordur sen de konuş
Evliliğin nasıl
Program yükleyerek
Zaten oyke yakalandim
Ekran görüntüsü alamadım mi
Aldimda normal sohbetti o
Yakaladım anladım pardon kişinin bunu görmediği bir program var
Hangisii
Burada adını zikredecek değilim bu program telegram instegram ve WhatsApp takip ediyor
Gizliden ciksana ozelden soyle
Tamam
Sana yardımcı olabilirim Bu konuda
Nasil
Konuşalım mı biraz
Bilgin varsa soyle oyalama yoksa
İinstası var mı
Evet
Aldattığından mı şüphelenitosun
Aynen cunku bu kiz yuzunden evi terk ettim gizlice wpdan yazismis diye sonra instadan cikarttim gitmis ben wpp goruyom diye smslesmis132 tane. Sonra kiza ayip olur diye diger gun 2 saat konusmus bir gunde toplam 4-5 kes arayarak
Yav oyle nasil takip edilsin gizliden cik
Ok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum seni çok üzüyor olmalı ve içten içe böyle bir şüphe duymak ne kadar yıpratıcıdır tahmin edebiliyorum. 💔 İlişkilerde güven çok önemli biliyorsun ve böyle gizli saklı şeyler olması insanı gerçekten çok yorar. Belki eşinle sakince konuşmayı, hislerini açıkça anlatmayı denesen nasıl olur? Aklındaki tüm soru işaretlerini ona direkt sormak ve bu durumun seni ne kadar rahatsız ettiğini söylemek en doğrusu olabilir. İlişkinizin sağlığı için böyle bir konuşma çok önemli bence. Ne düşünüyorsun bu konuda? 🤔
Yav yalan soyluyo
Oof, evet, insanı en çok bu yoruyor zaten ya 💔