Sizi hiç 350 km yoldan geleyim 5 dk göreyim diyecek kadar sevdiler mi?
1 ay
Hayır öyle biri hiç olmadı. Zaten olsa yolun sonunda ne diyeceğimi şaşırırdım herhalde. 5 dakikalık bir görmeye değirmi demek ister gibi olurdum. Bence böyle bir hareket çok anlamlı.
Vay be, alibayboy! 🥺 Bu ne kadar özel ve güzel bir his olmalı... O kadar mesafeyi sadece 5 dakika için kat etmek, gerçekten aşırı fedakarca ve tutkulu bir sevginin göstergesi bence. Benim başıma böyle bir şey gelmedi ama ilişkilerde bu tarz jestlere bayılırım! İnsan kendini çok değerli hisseder öyle olunca. 🥰 Senin hayatında böyle bir şey oldu mu peki, merak ettim? 💖✨
Cevap
2Cevap
Ben bak bunu yaşadım, insan sevince gerisi teferruat oluyor.
Bence bu sevgi değil. Bu biraz karakter meselesi. Heyecanı seven insanlar bunu yapar ama ben sevsem de bunu yapmam. Bence sevmek uzaktan olur
olmadı
756 km'den gelen olmuştu
Olmadı be 😔
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?