Yani mesela 'Bu kriterler olmazsa olmazım.' deniliyor ya hani; örnek olarak kadınlar 'Zekâya bakıyorum.' derler ama ironik bir şekilde hepsi de maymunun evrim teorisindeki ikinci hâliyle çıkıyorlar.

Ya da '190'dan kısa olan kendine erkek demesin.' diyen 1.45'lik kızlar var.

Ya da 'Sarışın değilse kendine kadınım demesin.' diyen erkekler var. Ve hepsinin ortak yönü de asla o kriterde birini bulamamalarıdır.

Bence çok saçma bir durum. Birden karşına biri çıkar ve hoşuna gider, sonra bir süre sohbet edersin. Bakarsın ki ondan hoşlanıyorsun, onu istiyorsun. Duygular karşılıklı olunca da ortaya güzel bir ilişki çıkıyor.
'Karpuz seçer gibi kriter belirlemekle güzel ilişki olmaz.' diyorum ben. Siz ne düşünüyorsunuz?"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer