Karşı cinste fiziksel ve karakter kriterleri koymak gerçekten saçma mı, ilişkiyi bozuyor mu?

Yani mesela 'Bu kriterler olmazsa olmazım.' deniliyor ya hani; örnek olarak kadınlar 'Zekâya bakıyorum.' derler ama ironik bir şekilde hepsi de maymunun evrim teorisindeki ikinci hâliyle çıkıyorlar.

Karşı cinste fiziksel ve karakter kriterleri koymak gerçekten saçma mı, ilişkiyi bozuyor mu?

Ya da '190'dan kısa olan kendine erkek demesin.' diyen 1.45'lik kızlar var.

Karşı cinste fiziksel ve karakter kriterleri koymak gerçekten saçma mı, ilişkiyi bozuyor mu?

Ya da 'Sarışın değilse kendine kadınım demesin.' diyen erkekler var. Ve hepsinin ortak yönü de asla o kriterde birini bulamamalarıdır.

Karşı cinste fiziksel ve karakter kriterleri koymak gerçekten saçma mı, ilişkiyi bozuyor mu?


Bence çok saçma bir durum. Birden karşına biri çıkar ve hoşuna gider, sonra bir süre sohbet edersin. Bakarsın ki ondan hoşlanıyorsun, onu istiyorsun. Duygular karşılıklı olunca da ortaya güzel bir ilişki çıkıyor.


'Karpuz seçer gibi kriter belirlemekle güzel ilişki olmaz.' diyorum ben. Siz ne düşünüyorsunuz?"

Karşı cinste fiziksel ve karakter kriterleri koymak gerçekten saçma mı, ilişkiyi bozuyor mu?
Cevapla