Sanal sevgilim 1 haftadır yazmıyor ve takipten çıkmış, geri döner mi yoksa ben mi yazmalıyım?

Bu arada hiç yüz yüze görüşmedik neyse zaten önceden ayrılmıştık aradan geçen 2 aydan sonra benle barışmak istedi yani 1 hafta önce bana özledim yazdı barıştık takipleştik yeniden ama daha bir şey yazmadı yani benim yazmamı bekledi en son sesli konuşalım demişti ben de tamam dedim aramadı sonra 1 hafta boyunca hiç mesaj atmadı falan bugün de takipten çıkmış sizce daha geri yazar mı ya da ben bir şey yazıp engellesem mi yani madem takipten çıkaracaktı konuşmayacaktı sizce neden barışmak istedi benimle bu arada ben 18 o 26 yaşında napmalıyım bu durumda bir şey yazılmalı mı ona

Sanal sevgilim 1 haftadır yazmıyor ve takipten çıkmış, geri döner mi yoksa ben mi yazmalıyım?
Cevapla