1 haftadır yazmayan sevgili nasılsın diye yazarsa ne yapılır?

Morali bozukmuş başka bir sehire akrabalarının yanina gitti onların yanindada rahat yazamadığini söyledi. Anlayışli olmaya çalıştım ama okadar mesaj atip ariyordum dogru düzgün cevap vermiyordu. En son aradim musait değilim arama dedi , olunca yazarim dedi. Yazmadığın için aramış olabilirmiyim bir düşün istersen dedim ve mesajimi gördü 1 hafta yazmadi , aramadi. Bende aynı şekilde uğraşmadim daha fazla. Dun gece eve döndü sanırım nasılsın diye mesaj atmış. Sizce nasıl davranayım? Seviyoruz birbirimizi ve evlilik düşünüyoruz ama benden emin olduğu için beni cepte olarak görüyor. Kaybetmekten korksun istiyorum. Bi kaç gün cevap vermeyip sonra kırıldıgimi konuşmak istemediğimi yazsam nasil olur..

1 haftadır yazmayan sevgili nasılsın diye yazarsa ne yapılır?
Cevapla