5 gündür mesaj atmamış ve gelmiş 4 te nasılsın diyor bu nasıl bi saçmalık Bende 1 saat önce sadece günaydın yazdjm ve o da günaydın diye karşılık verdi.
Sizce herhangi birsey yazmalı miyim ne yapmaliyim
5 gündür mesaj atmamış ve gelmiş 4 te nasılsın diyor bu nasıl bi saçmalık Bende 1 saat önce sadece günaydın yazdjm ve o da günaydın diye karşılık verdi.
Sizce herhangi birsey yazmalı miyim ne yapmaliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Yerinde olsam o mesajı da atmazdım sen hâlâ bişey yaziyim mi diyosun
Haklısın. Da bilmiyorum ya
Nesini bilmiyosun kızım o saatte atılan mesaj ne beyinle ne kalple atılıyor neresiyle attığını bal gibi biliyosun. Kendine “ben bu işe mi yarıyorum sadece” diye sormak zor değil.
Arada bir ilişki yok, daha fazla mesaja gerek te yok
Haklısın
Keşke günaydın mesaji da atmasaydin, sadece yazdığına cvp olarak iyi yazıp biraksaydin
Keşke ya. Ama işte düşünemedim ki
Geçmiş artık, daha dikkatli olursun
Öyle yapicam
saçma ilişkilerde
saçma insanlara anlam aramak
bunu nasışl başşarıyorsuunuz
Yıllardır seviyorum çünkü ama artık soğuma evresindeyim
Gece atılan mesajlar beyinle atılmıyor malsef
Haklsn
Cinsellik yaşandı mı 5 gün önce?
9 gün önce
O zaman cokda ilişki gibi bakmıyor sana sadece seks amaçlı gibi geldi bana
Belki de
Sence ne yapayım
Yani sen yazmadıkca yazmıyorsa bide gecenin 4 de kimse sevgilisine mesaj atmaz eğer azmadiysa ki öyleyse de söyler zaten rahat olur.. sabah sen günaydın yazmasan ne olacakti ki?
Ayıp olmasın diye geri döndüm oyle dmeek icjn
İşte bırak artık ayıp olsun keyfine göre yazıyor senin günaydın mesajından sonra gerçekten nasıl olduğunu merak eden arardı
Günaydın dedikten sonra dönmedi zaten
İşte gereksiz amaci sadece arada buluşup seks yapmak sanırım.. yaslar nedir?
22 38
Yok artık iyice saçmalamış olgunluk göstermesi gereken yerde
Sabaha kadar aşığım, ölüyorum der erkekler ama yalaaaan
Yazma boş ver, gerek yok öyle birine.
Haklısın
Aman defolsun
Haklsn
Böyle aşk mı olur 😂
Babası hastaymış
Onunla konuşmak istiyor musun
Hayir soğudum
Sktr et o zaman
Ne aşık ne de seviyor
Ee ne bu
Baskasini denedi bakti olmadi sana geldi
Boyle mi oldu diyosjn
Cok iyi biliyorum
:/// napiyim sence
Sen bilirsin hic ona sans verdinmi
Coook
O zaman uzak dur ondan
Tamam öyle yapicam
Baskasini bulamazmisin sen
Bulruum da ilgimi çekmiyor baskasi
Kendine aci cektiriyorsun
Yo aslında duygu olarak şu an 0 im hicbisey hissetmiyorum. O canım da gunaydindan sonra hcibisey yazmadi
Kac yasindasin
23
Nerdensin
Yalan
Ne yapym sence
5 gündür sana ihtiyaç duymayan birisi ihtiyacını başkalarıyla gidermiştir onlardan da postayı yiyince sana geri dönüş yapmıştır sen de ona göre davranabilirsin ben olsaydım oradan uzaklaşırdım çünkü zamanı gelince tekrardan seni böyle borçluyacak
Bi sonraki mesajjna cevap vermiycem
Sen bilirsin
Doludur
Azmis besbelli
Yalancidir
://
Üzülme