5 gündür yazmayan ve sonra nasılsın diye yazan aşığım seviyorum diyen kisi?

5 gündür mesaj atmamış ve gelmiş 4 te nasılsın diyor bu nasıl bi saçmalık Bende 1 saat önce sadece günaydın yazdjm ve o da günaydın diye karşılık verdi.

Sizce herhangi birsey yazmalı miyim ne yapmaliyim

5 gündür yazmayan ve sonra nasılsın diye yazan aşığım seviyorum diyen kisi?
Cevapla