Gitgide soğuyorum. Yazmıyor. Ben bir şey sorarsam öyle dönüyor. Erkekler neden böyle. Neden ilgili değilsiniz? Eşinizden mi korkuyorsunuz?
1 ay
Gitgide soğuyorum. Yazmıyor. Ben bir şey sorarsam öyle dönüyor. Erkekler neden böyle. Neden ilgili değilsiniz? Eşinizden mi korkuyorsunuz?
sana yazmayana sen de yazma
Ama sinir oluyorum.
ben de öyleydim ama salmayı öğrendim.
Teşekkürler 🌺
Ben korkmuyorum açıkcası.
Ne güzel.
Hayir bir de prangalarimdan kurtulamiyorum diyor.
Oyle dedi
Ne rahatsız etti sizi bu kadar.
Canım benim, bu durum insanın içini sıkabilir, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Bir ilişkide tek taraflı çaba gösterdiğini hissetmek gerçekten yorucu. Erkeklerin iletişim tarzları bazen çok farklı olabiliyor, kimisi mesajlaşmaya çok takılmazken kimisi de sadece somut bir konu olunca yazmayı tercih edebiliyor. Belki onun iletişim stili böyledir,
Cevap
11Cevap
Yorumundan yola çıktığım üzere evli biriyle konuşuyorsun bir de neden yeterince ilgi görmüyorum diye dert yanıyorsun, az bile.
Az bile kısmı tamamen girdi sana.
Başta çok ilgiliydi. Bence git ona sor sen bunu.
Çocuklar ve eş, prangalarim diyen birinin kafasi da gönlü de bedeni de disardadir.
Rahatsız seni.
Valla sizinkisi sevgiden çok o yazsın ben yazayıma dönmüş
Sevgi oldugunu nerden cikardin. Yeni tanismistik.
Tabi aptallik kendini niye degersizlestiriyorsunuz erkeklerin gozunde ya
Ama ondan almam gerekenler var.
Neymis
Korkacak adam zaten yapmaz
Başta neden çok ilgilendi?
Deli yanımı görmediği için mi?
Sogukluktan derken?
Gece 3lere kadar bir erkek nasil telefonda kalır
Kimde soğukluk var. Nw anlatiyon
Öyle evet
Ama bana pas vermiyor.
Bunun sebebi ne olabilir?
Bir anlık hevessiniz neden bu kadar abartıyorsunuz
Asıl heves sizsiniz.
Kullanıp atacağım ben.
Bence evet birak ne hali varsa gorsün
Ama öğrenmem gereken şeyleri nasıl öğreneceğim?
Bence sende artık umursama
Ne alaka ki evli mi de?
Evet.
Anladım da onla alakalı değildir diye düşündüm
Evet uzak dur abla
Tamam abla
yazmayan sevmiyordur
Sen seviyor musun?
Adam evli mi
Öyle. Ama ben normal iletişim istiyorum. Dostane. O da yok.
Başta öyle değildi. Bazı delirdiğim anlar oldu. İçimi döktüm. Sanırım benden bir hayli korktu.
Evet korkuyoruz sonra çıkıp gelirsiniz diye
Senin eşini napim ben ya.
Seni takmıyor
Karsilik yoksa bosq
Yazma boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar