Buradaki yakışıklıları tavlama yetenegimi galiba kaybettim?

Dün birisi konuşacak modda değilim dedi, bir tanesi de eskilerdendi uğraşıp eğlenmek için yazdım, naber yazdığım an engelledi hcvgdcsbfvs
Buradaki yakışıklıları tavlama yetenegimi galiba kaybettim?
Cevapla