Eski sevgilim 3 yillik iliskiden sonra beni birakip gitti, geri doner mi yoksa bu iliski tamamen bitti mi?

3 yıl önce uzak mesafeli bir ilişkiye başladık. Ben şu an 30, o 24 yaşında. İlk 1,5 yıl ilişkimiz çok güzeldi. Maddi durumum iyiydi, sürekli geziyor, motorla arabayla şehir şehir dolaşıyorduk. Daha ilişkinin ilk aylarında bazı kötü huylarını fark etmeye başladım; özellikle yalan söylemesi ve bazı şeyleri saklaması güven problemine sebep oldu. Ben kıskanç biri olduğumu en başta söyledim, o da bunu kabul etti. Zamanla bazı erkek arkadaşlarını ve sosyal medyasındaki insanları benim için çıkardı.

6. ayda evlilik teklifi ettim, kabul etti. Ailesiyle tanıştım, okul bitince evlenmemizi uygun gördüler. Ancak 3 yıl boyunca aileler hiç tanışmadı; sürekli ertelemeler oldu. Yine de ilişkimiz devam etti. Sonra okulunun son yılı için başka şehre taşındı, ben de onunla gittim ve 6 ay birlikte yaşadık.
İlişkinin yaklaşık 1,5 yılından sonra maddi durumum bozuldu. Ticaret yapıyorum, işlerim battı. Aynı dönemde ailemin sağlık sorunları başladı. Hem psikolojik hem maddi olarak zor bir sürece girdim ve bu ilişkiye yansıdı. Birlikte çalışıyorduk; ben yazılım, o tasarım tarafındaydı. Yeni işte yük onun omzuna biniyordu ama düzenli ödeme yapamıyordum. O da durumumu bildiği için ses etmiyordu.

Son 6 ayda sürekli tartışmalar başladı. Özellikle abisinin arkadaşı olan bir çocuk yüzünden ciddi güven sorunları yaşadık. Olay dışarıdan aldatma gibi görünebilir ama uzun ve farklı bir konu. Benim sürekli sorgulamam ve baskıcı tavırlarım yüzünden bazı şeyleri kavga çıkmasın diye saklamaya başladı.

Geçen hafta arkadaşlarla pikniğe gidecektik. O gün Instagram’da daha önce engelli olan bu çocuğun engelini kaldırdığını ve reels attığını gördüm. Ayrıca birlikte fotoğraflarımızı sildiğini fark ettim. Görüntülü aradım, hiçbir soruma cevap vermedi. Ertesi gün konuşmak için yaşadığı şehre gittim ama görüşmek istemediğini söyledi. Buna rağmen 3 gün boyunca arabada kaldım, belki yüz yüze konuşuruz diye bekledim.

Bir yandan bana aşk/sevgi içerikli reels ve şarkılar atıyordu, bir yandan da görüşmüyordu. Sonra rahatsızlandığını söyledi; kusuyormuş, iyi değilmiş. Hastaneye gidelim dedim ama cevap vermemeye başladı. Günlerce aradım, ses kayıtları attım, sadece dinledi. En sonunda arkadaşına ve anneannesine ulaşmaya çalışınca bana kızdı ve “kimseye ulaşma, her şeyi açıklayacağım” dedi.

Sonrasında 1,5 dakikalık bir ses kaydı attı. Çok yorulduğunu, psikolojisinin ve sağlığının etkilendiğini, artık ilişkiyi istemediğini söyledi. Daha önce de 2 kez ayrılmıştık ama yüz yüze gelince barışmıştık. 1 ay önce yine kavga edip yüzüğü atmıştı. Ama 2 hafta önce buluştuğumuzda tekrar evlenme teklifi etmemi beklediğini söylemişti. Bu yüzden davranışları beni çok karıştırıyor.

Ayrıca ağlarken kalbinde bir kist/sorun olduğunu, bunu ailesine bile söylemediğini söyledi. O an çok üstüne gitmedim.

Şu an konuşmuyoruz. Arabam onun üzerine kayıtlı, ayrıca onun kredi kartını kullanıyorum ve yaklaşık 200 bin TL borç var. Ben de “seni rahatsız etmeyeceğim, vekalet gönderirsin, borcu da durumum düzelince ödeyeceğim” diye mesaj attım. Sadece “tamam” yazdı.

4-5 gündür hiç konuşmadık. Onu hâlâ çok seviyorum. Bu süreçte kendi hatalarımı da gördüm; fazla baskı yaptığımı, güven sorununu büyüttüğümü fark ettim. Ama onun da bir sıcak bir soğuk davranması, beni 3 gün kapısında bekletmesine rağmen yüz yüze net bir ayrılık konuşması yapmaması kafamı çok karıştırıyor. Geri dönmesini istiyorum ama ne düşündüğünü anlayamıyorum.

Eski sevgilim 3 yillik iliskiden sonra beni birakip gitti, geri doner mi yoksa bu iliski tamamen bitti mi?
Cevapla