Eski nişanlım evlenmiş, neden bu kadar garip ve tuhaf hissettim sizce?

Eski nişanlım evlenmiş, dün fotoğrafını gördüm. Ayrılalı daha 1 yıl 10 ay oldu ne ara birini buldun da evlendin anlamadım. Görünce biraz garip hissettim. Kendi ayrılmak istemişti ve ağlıyordu güya bana aşıktı. Uyum yoktu aramızda ama neden garip hissettim sizce?
Eski nişanlım evlenmiş, neden bu kadar garip ve tuhaf hissettim sizce?
Cevapla