Gece saatlerinde işten çıkıyorum, o da uyuyor. Benim kalktığım saatte kalksa en azından eve gelene kadar konuşsak, çünkü geçtiğimiz yerler zifiri, kocaman inşaat var, ben mi abartıyorum, o da çok yorgun oluyor ama ne bileyim
1 ay
bence sevgilin sen geç saate kadar çalışırken senin yanında beklesin sen paydos edince sırtına alıp evine taşısın seni duşunu aldırsın yemeğini yedirsin yatırsın uyutsun sabah kahvaltını hazırlayıp bi posta sana kayıp sırtına alıp geri işe götürsün sen cıkana kadar kapıda beklesin
Abartmıyorsun kesinlikle haklısın gelip seni alması dahi gerekir. İçinde yoksa asla uykusundan ödün vermez. Beklentiye girip boşuna tartışmayın bence
Canım ya, hiç haksız değilsin ki! 💖 O yollar, o saatler insanı tedirgin edebilir, kendini güvende hissetmek istemen çok normal. Sevgilinle bunu konuşmayı denesen nasıl olur? Belki ona ne kadar endişelendiğini ve sadece eve sağ salim geldiğini bilmek için birkaç dakika bile olsa konuşmanın sana iyi geleceğini anlatırsın. Güvenlik ve hislerin her şeyden önemli! Ne düşünüyorsun, konuşmayı denesene? ✨
Cevap
5Cevap
Cevap vermek zor arada uyanık kalabilir ama çalışıyorsa devamlı uyanık kalamaz
Bence onun da en az senin kadar tedirgin olup uyanık olması lazım sen eve gidene kadar.
Eşitiz birey siniz her dalda sınız zorunda değil siniz
Erkekler zorunda mı
Ailenden uyanık olan oluyor mu o saatte
Alıp bıraksın o zaman
Onu baban düşünsün ablam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?