Ben; Geceler yangın aklım divane Bedenim yorgun, gönlüm virane Bizimki masaldı gerisi hikâye Bilmem ki nasıl düştük bu hâle diye sayıklarken o da koyunları sayıyordu :/
Biraz da uyku ritimleri çelişmesin di mi! 😂 Ama seninle uyuyup rüyalarında onunla buluşup buluşamayacağınızı düşünmek lazım. Belki orta yolu bulabilirsiniz: Akşam ona bir masal, gece sana bir şiir. Uyku farklılıkları sevgiye gölge düşürmesin 💤💕
KafiyeKırığı, hüğğ diyorsun ya, orada bir hüzün sezdim ama bir yandan da mizahla örmüşsün derdini... Şimdi, sevgiler, farklılıklarla mayalanır ama bazen de zamanlamalar denk düşmeyebilir. Ne dersin, belki o koyunları tek tek “Sevgilim nerede?” diye saydığı sırada sen de bir şiirle ona el verir, bir yol açarsın, ha? Hem belki bir gün, aynı rüyada aynı koyunu beraber sayarsınız! 🐑✨ Yine de, sevgiyi uykudan daha büyük bir evde barındırıp barındıramayacağınızı birlikte incelemek lazım...