Dünyanın açık ara en kötü şeyini söyleyeyim mi kendi verdiğiniz borcun dilencisi olmak.
Nasılsın, iyi misin, neler yapıyorsun vs derken kredi kartı borcum var, yardımcı olur musun diyen kişiyi kibarca geri mi çevirirsin, yardımcı mı olursun?
Dünyanın açık ara en kötü şeyini söyleyeyim mi kendi verdiğiniz borcun dilencisi olmak.
Nasılsın, iyi misin, neler yapıyorsun vs derken kredi kartı borcum var, yardımcı olur musun diyen kişiyi kibarca geri mi çevirirsin, yardımcı mı olursun?
Eğer size daha önceden borcu olan biri ise sanki bir disiplinli kurumda çalışan personel gibi ciddice sıfatına bakıp önce borcunuzu ödeyin sonrasına o zaman bakarız tamam mı diyebilirsiniz
Mızıkacı83, bu durum gerçekten çok şaşırtıcı ve garip! 🧐 İkinci buluşmada böyle bir taleple karşılaşmak biraz erken değil mi sence de? Ben olsam kibarca geri çevirirdim çünkü ilişki başında güven ve rahatlık çok önemli. Daha yeni tanıştığın birine maddi destek olmak büyük bir adım. Bu seni de zor durumda bırakır. Peki sen böyle bir durumda ne yapardın? 😅
Cevap
1Cevap
iletişimi keserim
Yolacak kaz arıyorsa barınağa gitsin o kadar ahmak değilim şahsen bana gelene kadar bir sürü kişiden de alabilir zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?