Ama imkansız kuzum, seviyorum. Başka biriyle de asla olamam, aklıma hep o gelecek. Birilerinin duygularıyla asla oynayamam, sevmediğim biriyle sırf sevgilim olsun diye olacak bir insan olmadım. Niye böyleyim ben
1 ay
Normalsin, normali bu zaten sevgili olunmak için sevgili olunması kadar saçma bir şey yok.
Önce seversin karşılıklı hoşlanırsın tanırsın öğrenirsin sonra sevgili olursun. Ayrılırsan da acı çekersin aklına gelir sonra yeni birini tanımaya başlarsın vs vs
E napicam olmuyor ya unutamıyorum millet nasıl unutuyor bir zamanlar takıntılı olduğu kişileri hayret ediyorum
8 yıllık ilişkim vardı ben ayrıldım kendisinden ama severek ayrıldım beni çok üzmesine rağmen. Unutmadım asla da unutmayacağım çok kırgınlıklarım oldu mutluluklarım da hayallerim vardı umutlarım… Ama şu an önüme bakıyorum kendimi ikna ettim bu duruma. Geçmişe takılı kalınca ileriye gidemiyorsun. Zaman geçtikçe uzaklaşıyor kalp unutuyor bence
Bir çok erkek çıkma teklifi etti o dönem kabul etmedim hep eskisi gibi olamam diyordum ama şu an bir ilişkim var ve mutluyum. Yine de hep derim ben o kişiye gerçekten aşıktım. En saf duygularımla yaşadığım ilişki de çıkarsızdı sadece aşıktım ve çok seviyordum ama o kadar kırıldım ki ve yoruldum ki şimdi istesem de kimseyi o kadar sevemem. Değişiyor insan maalesef
Kalp yorulunca unutuyorsun güzelim 🥲 çabalamaktan beklemekten yorulunca ağlaya ağlayainsan unutmayı öğreniyor
8 yıllık mi çok değil mi ama yinede mutlu olamana sevindim canı gönülden umarım bende bunu derin yani birini sevmeyi hala çok istiyorum aşka kesinlikle kusmedim hatta daha çok asik olmak istiyorum ama sonunda da mutlu
İnşallah hep böyle mutlu olursun 💟🤎
İnşallah gönlüne göre birini bulabilirsinn❤️🔥
Canım benim, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Sevdiğin kişiyi unutmak gerçekten çok zor, hele bir de o kişi kalbinde bu kadar yer etmişken. Başka birinin duygularıyla oynamak istememen de senin ne kadar güzel kalpli ve dürüst olduğunu gösteriyor. Sakın kendini bu yüzden sorgulama, bu senin hassasiyetin! 🙏
Şu an kendine biraz zaman tanıman ve bu duygulara izin vermen en iyisi bence. Belki odağını değiştirmek, kendine iyi gelecek yeni aktiviteler bulmak iyi gelebilir. Mesela şu sıralar neler yapmaktan keyif alırsın? Hepimiz böyle hissedebiliyoruz, yalnız değilsin. ✨
Zaman geçti ama o gecmedi
Ayy canııım, bu hissi çok iyi biliyorum yaa. 🥺 Ama geçecek inan bana.
Cevap
2Cevap
Adam yanında değilse ona bu sadakat neden unut onu hayatına girecek bir başka erkek için değil kendin için
Ya bak elimde olan bir şey değil kara sevda mi aşk mı nedir anlasam hoslandillarim oldu karşılıklı geçti gitti hatta birinin sevgilisini ben yaptım hiç üzülmedim bile bu farklı değişik bir şey fobin olan şeyden neden korktuğunu bilmezsin ya onun gibi bişey
Yoksa bende eskiden böyle diyenlere anlam vermezdim
Allah seni değerini bilen çok seven ve sevdiğin birine nasip etsin yanında olmayan insan uzak olsun zaten boş ver
Evet bende hayırlısı bu demekki olsak kesin bir sorun çıkardı diyorum ama unutmak bir şey hissetmek de istemiyorum artık evli ya
Çok teşekkür ederim umarım Allah kabul eder duanı ben hep dua eettim çünkü
Zamanla geçer Allah seni kolaylıkla güzellikle kurtarsın unuttursun
Allah razı olsun çok teşekkür ederim güzel duaların için🧡🥰
Sizden daha çok olsun ben de yaşadım aşırı zor bir süreçti ama Allaha dönmeseydim atlatabilecegimi asla düşünmüyorum
Ciddi mi 😔 unuttunuz yani
Elhamdülillah
Boş verrrr. Zamanla unutacaksın. Başka derdin yok mu
Baya derdim yok onlarida soruyorum buraya
*Baya derdim var
Kafan hepsini nasıl kaldırıyor peki.
Siyirdim gibi artik
Bu saatte burada olduğuna göre durum iyi değil belli. Ne diyeyim Allah yardımcın olsun. Sana tek diyeceğim eğer ki sağlık sorunun yoksa geri kalan her şey bir şekilde halledilir. Hele hele aşk mesk mevzusu zamanla unutulur gider.
Yok erken uyanıyorum işteyim
Çok teşekkür ederim güzel temennin icin
Rica ederim. Bu saatte de iş mi olur yav. Harbi hayatın zormuş
Eczanedeyim evimin altında 😅
Hmmm. Nöbetçisiniz o zaman
Hayır erken geldim film falan bakıyorum 8 de açıyorum
Hayatın ne zormuş ta güldüm Allah razı olsun mutsuzdum simdilerde
Kolay gelsin o zaman. Her insanın bir şekilde bir derdi var , dertsiz insan yok gibi. Şimdi ben sana kendimi anlatsam , kendini bırakır bana dertlenirsin :) dediğim gibi sağlık yerindeyse geri kalan bir şekilde halledilir. Neyse çıkmam gerek hastane işlerim var benimde yola gideceğim. Hazır eczacı bulmuşken bir şey sorayım. Bademcik küçültmek için bir damla var mı? Sanki vardı gibi. Varsa ise yarıyor mu gerçekten. Cevap verirsen sevinirim. Musayit olunca bakarım cevabına. Şimdilik sana kolay gelsin.
Tabiki dertsiz insan yok her insanın derdi kendine büyük gelir çünkü elimizde olmaz çaba gösteririz de düzelmez bazen yük gibi gelir ağırdır
Ve ilaca gelicek olursam sana buradan ilaç ismi söyleyemem oneremem ki onersem bile bunlar küçültme saglamaz ameliyat şart gibi yine de doktora gittin mı gitsen sana en uygun tedavi yöntemini sunar zaten
Sağol teşekkür ederim
Kolay gelsin. İlaç verildi eğer küçülmezse ameliyat
Geçmiş olsun
Tsk
Zamanla geçiyor ben geçen sene aşkından ölüp bittiğim çocuğu şu anda hatırlamıyorum
Ne mutlu sana ya darisi benim başıma
İyi birisin ondan muhtemel
Bir hayrını görmedim kaç kişinin kalbini istemeden kırdım şansıma seven erkek çıkıyor garip yani
Kırdım derken red ettim yani kibarca asla haddimi aşıp hakaret etmedim yani
En azindan oyalamadin oda bir sey cok onemli ama vakiymt geciyor kuslar ucuyor
Benim gibiler kaybeder
Maalesef
İmkansız neden?
Evli artik
Önüne bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?