Arkadaşalr 8 aylık bir ilişkim vardı terk etti gitti daha önce 2 hafta ayrı kalmıştık sonra ben yalvardım öyle barıştık çok seviyorum hala bu bir aptallık biliyorum beni istemeyen adamı sevmek ama eelimden birşey gelmiyor unutamıyorum da beni terk etme sebebi şu.. kendinden soğutuyosun farkında mısın dedim yeter artık seni istemiyorum anladın mı başıma bela oldun beni rahat bırak seninle uğrasamam kafayı yedirdin bana bıktım yerli yersiz kıskançlıklarından seni istemiyorum demiştin ya beni istemiyomusun diye evet istemiyorum duydun artık rahatladın mı dedi ve gitti... aradım aradım ne var ne istyosun yine her yerden engelledim dedi... ağlıyorum seni çok seviyorum gitme nolursun dedim istemiyorum duygu bir bok olmaz bizden anlamıyomusun dedi.. hiç mi sevmedin dedim sevip sevmemek değil artık istemiyorum dedi yüzüme kapattı.. az önce ınstgramına baktım arkadaslarıyla fotograf atmıs mutlu yani ben de bekliyorum bir umut gelir mi diye böyle bir adamı nasıl unutabilirim nolur yardım edin geri gelir mi keske gelsede dünyayı ona dar etsem :'(
Artık senden nefret ediyo niye gelsin ki
Seni seviyor olabilir sadece sıkılmış kıskançlıklarından
Seni sevmiyor istemiyor geri gelmez başkası vardır hayatında
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar