:( Beni sevmeyen istemeyen birini hala seviyorum geri gelmiyceğini bile bile yardım edin nasıl unuturum?

Arkadaşalr 8 aylık bir ilişkim vardı terk etti gitti daha önce 2 hafta ayrı kalmıştık sonra ben yalvardım öyle barıştık çok seviyorum hala bu bir aptallık biliyorum beni istemeyen adamı sevmek ama eelimden birşey gelmiyor unutamıyorum da beni terk etme sebebi şu.. kendinden soğutuyosun farkında mısın dedim yeter artık seni istemiyorum anladın mı başıma bela oldun beni rahat bırak seninle uğrasamam kafayı yedirdin bana bıktım yerli yersiz kıskançlıklarından seni istemiyorum demiştin ya beni istemiyomusun diye evet istemiyorum duydun artık rahatladın mı dedi ve gitti... aradım aradım ne var ne istyosun yine her yerden engelledim dedi... ağlıyorum seni çok seviyorum gitme nolursun dedim istemiyorum duygu bir bok olmaz bizden anlamıyomusun dedi.. hiç mi sevmedin dedim sevip sevmemek değil artık istemiyorum dedi yüzüme kapattı.. az önce ınstgramına baktım arkadaslarıyla fotograf atmıs mutlu yani ben de bekliyorum bir umut gelir mi diye böyle bir adamı nasıl unutabilirim nolur yardım edin geri gelir mi keske gelsede dünyayı ona dar etsem :'(
Artık senden nefret ediyo niye gelsin ki
Seni seviyor olabilir sadece sıkılmış kıskançlıklarından
Seni sevmiyor istemiyor geri gelmez başkası vardır hayatında
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
:( Beni sevmeyen istemeyen birini hala seviyorum geri gelmiyceğini bile bile yardım edin nasıl unuturum?
Cevapla