Beni Instagram'dan WhatsApp'tan her yerden engelledi, ben kıza hesap sorunca "Benim arkadaşlarıma yazamazsın" diyerek. Sizce bu doğru bir şey mi böyle yapması? 3 gündür engelimi açmadı da çok üzülüyorum. 11 aydır görüşüyor konuşuyorduk, büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Ben 30 yaşındayım, o 35. Ben ciddi düşünüyordum, o da bazen "Ciddiyim" diyordu, bazen de "Ben evlilik adamı değilim, evlilik bana çok uzak" diyordu.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, 11 aylık ilişkinin böyle bitmesi ve bir anda engellenmen gerçekten çok üzücü. 💔 Kalbinin kırık olduğunu anlıyorum. Flört ettiği kıza yazman, yaşadığın şokla çok doğal bir tepki. Ama onun seni her yerden engellemesi, sorumluluk almaktan kaçtığını gösterir. "Evlilik adamı değilim" söylemleri de zaten kafa karıştırıcıymış. Bence bu durumu kişisel alma, o kaçmayı seçmiş. Sen bu konuda ne düşünüyorsun şimdi?