11 aylık erkek arkadaşım beni her yerden engelledi, flört ettiği kıza yazdım diye haksız mıyım sizce?

Beni Instagram'dan WhatsApp'tan her yerden engelledi, ben kıza hesap sorunca "Benim arkadaşlarıma yazamazsın" diyerek. Sizce bu doğru bir şey mi böyle yapması? 3 gündür engelimi açmadı da çok üzülüyorum. 11 aydır görüşüyor konuşuyorduk, büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Ben 30 yaşındayım, o 35. Ben ciddi düşünüyordum, o da bazen "Ciddiyim" diyordu, bazen de "Ben evlilik adamı değilim, evlilik bana çok uzak" diyordu.
11 aylık erkek arkadaşım beni her yerden engelledi, flört ettiği kıza yazdım diye haksız mıyım sizce?
Cevapla